Zo 07/08/2011 Brakel :: 16de Flandrienrit
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ga bij nader inzien toch forfait geven voor deze tocht. Kwestie van de beentjes een beetje tot rust te laten komen voor binnen 2 weken lijkt het me aangewezen om niet meer in het rood te gaan vanaf nu. Zullen schelderitjes worden (vlak en op lage hartslag)... Toch heel veel plezier aan degenen die hem rijden en veel succes aan de org. die steeds een mooie tt. weet te presenteren.
- demonic
- Mountainbiker
Hier gestart met mijn neefje van 13 voor de 45km. Vind ik een prachtige tocht die ik in het verleden nog wel eens gereden had. Na 30 km (en de alpenweide) zat hij helemaal choco en waren we nog geen enkele bevoorrading tegengekomen en zijn we terug afgereden naar de start. Daarom toch een serieus punt van kritiek geven: Ik vind het eigenlijk jammer dat men er niet kan voor zorgen dat binnen de eerste 25km een bevoorrading ligt. Gelukkig had hij wat powerbars mee, maar dan nog.
- R1ALAIN
- Mountainbiker
- Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC
Ik vond het een zeer geslaagde rit, twas bij wijlen afzien als het lang geleden was dat je nog klimkilometertjes gemalen had.
Zoals hierboven, ik vond ook dat de eerste ravito redelijk ver lag, al vertelden ze me dat ik slechts 25 km had gereden. De laatste ravito lag op 12 km van de aankomst. Prachtige bossen doorkruisd, 1 maal moeten afstappen voor een omgevallen boom en op een helling met kasseien. iemand voor mij stopte, ik moest van traject veranderen, RR hadden geen grip, ik tracht te leunen tegen een houten paaltje zodat mijn voorganger terug kan starten, houten paaltje breekt, => ik een rechterkuit zoals Johny Hoogerland
.
Zoals hierboven, ik vond ook dat de eerste ravito redelijk ver lag, al vertelden ze me dat ik slechts 25 km had gereden. De laatste ravito lag op 12 km van de aankomst. Prachtige bossen doorkruisd, 1 maal moeten afstappen voor een omgevallen boom en op een helling met kasseien. iemand voor mij stopte, ik moest van traject veranderen, RR hadden geen grip, ik tracht te leunen tegen een houten paaltje zodat mijn voorganger terug kan starten, houten paaltje breekt, => ik een rechterkuit zoals Johny Hoogerland