Zo 07/08/2011 Brakel :: 16de Flandrienrit

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
KRZA
Mountainbiker

Post by KRZA »

Iemand een idee hoe het er daar bij ligt voor de moment?
Pijilator
Mountainbiker

Post by Pijilator »

Als we de volgende dagen nie teveel regen krijgen zal het wel deftig zijn zeker?
KRZA
Mountainbiker

Post by KRZA »

Helaas, ik vrees voor 10 kg vlaamse kleefmodder aan den onderkant van den bike... :-D
KRZA
Mountainbiker

Post by KRZA »

alhoewel, ik kijk hier juist eens naar 't weer op wWW.hln.be en da ziet der toch nie echt slecht uit. =D> =D>
kluisken
Mountainbiker

Post by kluisken »

Ga bij nader inzien toch forfait geven voor deze tocht. Kwestie van de beentjes een beetje tot rust te laten komen voor binnen 2 weken lijkt het me aangewezen om niet meer in het rood te gaan vanaf nu. Zullen schelderitjes worden (vlak en op lage hartslag)... Toch heel veel plezier aan degenen die hem rijden en veel succes aan de org. die steeds een mooie tt. weet te presenteren.
Jossen
Mountainbiker

Post by Jossen »

Aanwezig!!
BrunoVW
Mountainbiker

Post by BrunoVW »

niet te missen! Eerst de 60km en dan uitbollen metde 45km. Beetje marathontje spelen. Voorbereiding voor Poperinge nextweek.
demonic
Mountainbiker

Post by demonic »

Hier gestart met mijn neefje van 13 voor de 45km. Vind ik een prachtige tocht die ik in het verleden nog wel eens gereden had. Na 30 km (en de alpenweide) zat hij helemaal choco en waren we nog geen enkele bevoorrading tegengekomen en zijn we terug afgereden naar de start. Daarom toch een serieus punt van kritiek geven: Ik vind het eigenlijk jammer dat men er niet kan voor zorgen dat binnen de eerste 25km een bevoorrading ligt. Gelukkig had hij wat powerbars mee, maar dan nog.
Pijilator
Mountainbiker

Post by Pijilator »

Ferme rit! :lol:

http://connect.garmin.com/activity/104676684

Volgend jaar iets beter getrained naar ginter :bounce:
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

Ik vond het een zeer geslaagde rit, twas bij wijlen afzien als het lang geleden was dat je nog klimkilometertjes gemalen had.
Zoals hierboven, ik vond ook dat de eerste ravito redelijk ver lag, al vertelden ze me dat ik slechts 25 km had gereden. De laatste ravito lag op 12 km van de aankomst. Prachtige bossen doorkruisd, 1 maal moeten afstappen voor een omgevallen boom en op een helling met kasseien. iemand voor mij stopte, ik moest van traject veranderen, RR hadden geen grip, ik tracht te leunen tegen een houten paaltje zodat mijn voorganger terug kan starten, houten paaltje breekt, => ik een rechterkuit zoals Johny Hoogerland :( .
Post Reply