Zo 07/08/2011 Francorchamps :: 12ème Rando VTT du Plateau Fa

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

laatste (en goed) nieuws :
de lange afstand gaat van 52 naar 56 km.

Het supermooie "sentier des crêtes" wordt verder verlengd langs de rotsen en nadien gaat het vie een redelijk spectaculaire duik naar de Warche in de buurt van het kasteel van Reinhardstein, dat je spijtig genoeg niet te zien krijgt (wel in mijn lusje :lol: maar dat moet ik nog aanpassen gezien deze wijziging, maar later meer daarover)
op de tweede foto zie je het pad waar je mooi naar beneden kan sliden en zo op het brugje mikken [-o<

Image

Image
jerwain
Mountainbiker

Post by jerwain »

lowie wrote:laatste (en goed) nieuws :
de lange afstand gaat van 52 naar 56 km.

Het supermooie "sentier des crêtes" wordt verder verlengd langs de rotsen en nadien gaat het vie een redelijk spectaculaire duik naar de Warche in de buurt van het kasteel van Reinhardstein, dat je spijtig genoeg niet te zien krijgt (wel in mijn lusje :lol: maar dat moet ik nog aanpassen gezien deze wijziging, maar later meer daarover)
op de tweede foto zie je het pad waar je mooi naar beneden kan sliden en zo op het brugje mikken [-o<

Image

Image
Lowie,

Je maakt ons echt aan het watertanden. Heb ik het goed voor dat die afdaling in les Cimes de Waimes zat? Toen is het mij gelukt om tot onder te rijden, nu met de regen van afgelopen dagen zal het net wel moeilijker zijn :-) Ik overweeg echt heel hard om mee op XL te gaan!
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

jerwain wrote: Je maakt ons echt aan het watertanden. Heb ik het goed voor dat die afdaling in les Cimes de Waimes zat? Toen is het mij gelukt om tot onder te rijden, nu met de regen van afgelopen dagen zal het net wel moeilijker zijn :-) Ik overweeg echt heel hard om mee op XL te gaan!
goed gezien ! het hele traject van de Cimes de Waimes langs de Warche-vallei zit erin, en nu nog wat langer gemaakt + heel wat RDHF-paadjes (zeker in mijn lussen)
hakkeVB
Mountainbiker

Post by hakkeVB »

Ik sta ook al te trappelen om zondag eraan te beginnen.
Het is wel mijn eerste echte Ardennen TT dus ik houd het bij de vooropgestelde 56km die men voorziet en hopen dat het een beetje vlot verloopt

Misschien tot zondag
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Hockai XL :

door de verandering van het parcours van de TT is er één van mijn lussen veranderd + de volgorde :
lus 1 blijft
lus 2 wordt richting Reinhardstein en zal slechts 4 km zijn, maar wel heftige paadjes
de lus in de Bayehon-vallei van 9 km wordt dan de laatste.

Nog enkele opwarmerkes voor de XL :
lus 1 :

Image
Image

lus 2 :

Image

lus 3 :

Image
Xes
Mountainbiker

Post by Xes »

Iemand een idee hoe het daar met de ondergrond zit en na de verwachte regn?
Vergelijking met rdhf zou perfect zijn. :-)
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Xes wrote:Iemand een idee hoe het daar met de ondergrond zit en na de verwachte regn?
Vergelijking met rdhf zou perfect zijn. :-)
de TT (44 en 56 km) is een mini-RDHF (maar niet zo heftig qua hellingen) en 't is NAT
Xes
Mountainbiker

Post by Xes »

Natter dan de rdhf van dit jaa
r?
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Xes wrote:Natter dan de rdhf van dit jaar ?
hangt ervan af wat er nog uit de hemel gaat komen (op dit ogenblik - 15 uur - passeert er een korte maar intense regenzone met 5 à 10 liter/m²)
Signer
Mountainbiker

Verstek

Post by Signer »

Helaas,zal verstek moeten laten gaan.
Alvast veel s6 voor wie hem rijd en aan Lowie,zal er zeker nog eens van komen dat ik een XL versie meerijd. :drunk: :drunk:
Ziet er op de fotoooookes zeker verleidelijk uit. =D> =D> =D> =D>
Post Reply