Vr 05/08/2011 Vlezenbeek :: Hoebelbike nachttocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
-JP-
- Mountainbiker
Deze tocht was pure reclame voor een fully. Amaai mijne rug het ene pattattenveld achter het andere. Ik ben niet bekend met de streek dus mss is het normaal daar.
Daar kan ik echter mee leven, het blijft mtb en de kms waren beperkt.
Waar ik moeite mee heb is het ontbreken van een bewaakt fietsstalling en dus ook geen Chimay
Bedankt aan de organisatie voor de rit!
Daar kan ik echter mee leven, het blijft mtb en de kms waren beperkt.
Waar ik moeite mee heb is het ontbreken van een bewaakt fietsstalling en dus ook geen Chimay
Bedankt aan de organisatie voor de rit!
-
Sparky
- Mountainbiker
Inderdaad, ik was ook totaal niet bekend met de streek, en mijn fully heeft hard moeten werken. Zelfs een paar spaken afgebroken. Parkoursbouwer heeft uitstekend gewerkt
, met zalige singletracks, maar voor een nachtrit toch te weinig pijlen en dit niet alleen op cruciale punten maar ook halfweg lange stukken in het veld
. Na de 4de keer verkeerdrijden om middernacht, na 34km er de brui aan gegeven en terug binnengereden(net 40km).
Zo heeft iedereen pro's en contra's en zullen er zeker lokale mensen mij tegenspreken, die de wegrichting vanzelfsprekend vonden. Wat leuk had moeten worden, nl door het cafe rijden, is voor mij ontsierd geweest door nen tooghanger die op het nauwste stuk, waar tegen 1per uur gesurplaced wordt, voor mijn wiel is gesprongen.
De vriendelijkheid van de mensen van de begeleiding maakte echter van deze tocht een leuke ervaring.
Ook sta ik open voor ludieke tracks, maar het "welcome to hell"-bmx stukste hoefde persoonlijk totaal niet, maar ieder zijn meug. Toch positieve eindnoot met
voor de organisator.
-
Atzerath
- Mountainbiker
't is graag gedaan zenne :)mongske wrote:Jullie zijn bedankt, echt misschien wel de tofste editie nachttocht als organisator. Merçi.Atzerath wrote:fuck yeah dat was een pittig stukje achter den Inter Arbo...
heel de toer zat mooi ineen, 30km gereden...
congrats aan de organisatie!!!
Ik ben zelf van de streek dus ik kende een deel van de route wel maar idd, die stukjes door de velden waren wel hard aan de reet...
en toegegeven, het stuk achter interarbo was op sommige plaatsen serieus diep uitgegraven maar als je rechtstond vond ik het allemaal wel meevallen, gewoon wat door de knieen gaan bij momenten?
't enige heikel punt dat ik mij bedenken kan is dat gat in de weg aan 't voetbalveld...waar je die S bocht moet doen, er stonden wel 2 pijltjes maar voor je er echt voor stond kon je dat gat zelf niet zien in 't donker..
nuja, op 30km track zal altijd wel wat fout lopen...
-
Becky Bike
- Mountainbiker
Post by Becky Bike »
Gisteren vroeg gestart en me vaak afgevraagd hoe de "nachtraven" daar enkele uren later zouden passeren.
Mooi parcours, prima bepijling (in de klaarte toch) en vriendelijke seingevers.
De passage door het café en de speeltuin bij Inter Arbo maken van deze toertocht ongetwijfeld de meest originele die ik al gereden heb. Bravo voor de organisatoren
Weet iemand of het parcours van de 46km van zondag veel overeenkomt met dat van gisteren?
Tot zondag!!
Mooi parcours, prima bepijling (in de klaarte toch) en vriendelijke seingevers.
De passage door het café en de speeltuin bij Inter Arbo maken van deze toertocht ongetwijfeld de meest originele die ik al gereden heb. Bravo voor de organisatoren
Weet iemand of het parcours van de 46km van zondag veel overeenkomt met dat van gisteren?
Tot zondag!!