Zo 31/07/2011 Loonbeek :: 7de Toertocht Loonbeek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Awel, het was een mooie tocht. Veel op en neer.
Nog een 5km's erbij en het is een prachttocht van 60km. Dat klinkt beter.
Zekers tot volgend jaar!!
driekes
Mountainbiker

Post by driekes »

Volgend jaar zeker terug, hoewel we niet echt van de streek zijn.
Ferm toerke, en een paar keer in 't rood geweest ( op de 52) . Zeer mooie streek, aldaar.

Zoals de hierboven reeds aangegeven: msschn iets meer pijltjes nodig (de 'voor, in, na situatie' regel aanhouden). Ik ben maar 1 maal verkeer gereden , maar toen hing ik al even tussen de kader...

Alles op en aan maar:
De BV mocht msschn iets uitgebreider zijn.

Wel waren er sleutels,pomp,... op de BV =D> : altijd handig als uw zadel begint los te komen. =D>

En een zeer gezellige après, met het spel zonder grenzen op de achtergrond. Tof tof.

Absoluut tot volgend jaar in deze mooie streek en bij deze toffe organisatie.

Driekes
bdc
Mountainbiker

Post by bdc »

TaurineR wrote:Awel, het was een mooie tocht. Veel op en neer.
Nog een 5km's erbij en het is een prachttocht van 60km. Dat klinkt beter.
Zekers tot volgend jaar!!
Yep - mooie tocht - en 'k zou d'r niet alleen wat km's bij doen, maar ook wat hm's: de aangekondigde +/- 950hm bleken er "slechts" 750 te zijn. Misschien ook proberen de asfaltstroken tussen de leuke stukjes, vooral in 't middelste deel van de tocht, te beperken. Maar da's detailkritiek - heb mij goed geamuseerd op deze tocht.

Bepijling vond ik OK, maar wat echt beter moet is de aanduiding van de splitsing - bijna niet te zien, en zij die ze opgemerkt hadden, konden het nauwelijks lezen vanop afstand. Een paar mannen tegen gekomen die per ongeluk op de 55 km terecht waren gekomen...

Bevoorrading was voor mij OK - fruit, koekjes, drank - maar kwam wel wat vroeg, en ik denk dat daar het probleem lag: de koekjes waren nog verpakt, en aangezien er nog 35km gereden moest worden zonder 2de bevoorrading, zullen de vroegere vogels hun zak gevuld hebben met één of meerdere koekjes, waardoor de latere vogels het zonder koekje moesten stellen...

Al bij al degelijk georganiseerd, en een leuk parcours met niet al te veel drukte - volgend jaar weer van de partij!
rscabmwboy
Mountainbiker

Post by rscabmwboy »

mooie tocht splitsing heb ik ook niet gezien maar ik ben nogal onoplettend voor die pijltjes en maar 2 of 3 gemist dus pijltjes goed genoeg in orde voor mij. bevoorrading vrij vroeg idd want dan moeste de meeste en vooral zwaarste km nog komen. ben 2de keer aan parcour begonnen om thuis binne te bolle aan 99km. 50 60 is beetje weinig aant worden :)
joeke
Mountainbiker

Post by joeke »

Hallo,

Oproep aan de organisatie.
Afgaand op de commentaren vermoed ik dat de 1ste splitsing in Sint Joris Weert niet echt duidelijk was. Zelfs zo onduidelijk dat alle pijlen voor de kortere afstanden die na deze splitsing stonden er na 1 week nog staan.

Groetjes,

Joeke
Post Reply