edge 800 .... ?

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

on6hp wrote:
BramDR wrote:Iemand al eens meegemaakt, ik wil de coordinaten van een plaats ingeven, maar als ik bij waarheen, op coordinaten klik wordt dat gewoon blauw maar er gebeurt niets...
Dus je krijgt ook geen scherm met Noord en Oost coordinaten? Dat is merkwaardig ... nog niet meegemaakt nee.
idd, alles werkt bij "waarheen" maar als ik dan coordinaten wil, wordt dat balkje gewoon blauw en gebeurt er verder niets ...
La-Pierre
Mountainbiker

Post by La-Pierre »

Ik heb dat ook eens gehad. Ben hier toen ook raad komen vragen maar geen oplossing gevonden.
Op een dag, toen ik nog maar eens probeerde, ging het uiteindelijk wel. :roll:
Waarom het plots beginnen werken is blijft een raadsel. :lol:

je hebt hier niet veel aan, maar nu weet je toch dat je niet alleen bent! :-D
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Werkt hier!
Firmware versie?
Thierry
Mountainbiker

Post by Thierry »

BramDR wrote:Iemand al eens meegemaakt, ik wil de coordinaten van een plaats ingeven, maar als ik bij waarheen, op coordinaten klik wordt dat gewoon blauw maar er gebeurt niets...
Goh, ik ben dat al eens tegengekomen, een hele tijd terug ... Is een bug in de firmware.
Oplossing :
- ofwel firmware updaten
- ofwel eerst een waypoint aanmaken met de juiste coördinaten en dan navigeren naar het waypoint
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Thierry wrote:
Goh, ik ben dat al eens tegengekomen, een hele tijd terug ... Is een bug in de firmware.
Oplossing :
- ofwel firmware updaten
- ofwel eerst een waypoint aanmaken met de juiste coördinaten en dan navigeren naar het waypoint
Waar kan ik dieje firmware update vinden, kan hem nergens vinden bij mygarmin...
ThaDoc
Mountainbiker

Post by ThaDoc »

Download de Garmin webupdater tool...
on6hp
Mountainbiker

Post by on6hp »

BramDR wrote:
on6hp wrote:
Dus je krijgt ook geen scherm met Noord en Oost coordinaten? Dat is merkwaardig ... nog niet meegemaakt nee.
idd, alles werkt bij "waarheen" maar als ik dan coordinaten wil, wordt dat balkje gewoon blauw en gebeurt er verder niets ...
En het pijltje naar rechts doet ook niks ?
BramDR
Mountainbiker

Post by BramDR »

on6hp wrote:
BramDR wrote:
on6hp wrote: Dus je krijgt ook geen scherm met Noord en Oost coordinaten? Dat is merkwaardig ... nog niet meegemaakt nee.
En het pijltje naar rechts doet ook niks ?
Opgelost door eens te resetten.
nielsvds
Mountainbiker

Post by nielsvds »

@BramDR Probeer eens mijn oplossing om een gereden route toch over te zetten wanneer je ze op de sd kaart hebt opgeslagen. Deze vind je hier. Waarschijnlijk is dat ook je probleem.
BramDR
Mountainbiker

Post by BramDR »

nielsvds wrote:@BramDR Probeer eens mijn oplossing om een gereden route toch over te zetten wanneer je ze op de sd kaart hebt opgeslagen. Deze vind je hier. Waarschijnlijk is dat ook je probleem.
Ik denk dat ik het al gevonden heb, alle activiteiten die op mijn sd kaart zijn krijg ik niet upgeload dus heb ik ingesteld dat ze op de garmin worden opgeslagen.

Maar hoe zet ik nu de routes die op mijn sd kaart staan op het intern geheugen vd garmin? #-o
Post Reply