Heb er vrijdag twee siliconenhoezen voor de edge 800 besteld en direct betaald met overschrijving.
Tot op heden nog niets ontvangen van bevestiging van verzenden of dergelijke...
Is dit normaal?
Futurum shop
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Heb er pas een wielsetje besteld en na 2 werkdagen geleverd gekregen. Betaling heb ik wel via creditcard gedaan en vrijwel onmiddelijk een mail met de bevestiging dat de betaling ontvangen was.
Enkele minuten na bestelling..
-mail met bevestiging van de bestelling.
-mail dat betaling oké was en dat de goederen zo snel mogelijk verstuurd worden.
Volgende ochtend...
-mail met link om uw bestelde goederen te volgen (wat zeer duidelijk en goed werkt)
Ben dus zeer tevreden van Futurum, wielsetje was trouwens 60euro goedkoper dan die goedkope belgische webshop waar ik iet minder tevreden van ben
Enkele minuten na bestelling..
-mail met bevestiging van de bestelling.
-mail dat betaling oké was en dat de goederen zo snel mogelijk verstuurd worden.
Volgende ochtend...
-mail met link om uw bestelde goederen te volgen (wat zeer duidelijk en goed werkt)
Ben dus zeer tevreden van Futurum, wielsetje was trouwens 60euro goedkoper dan die goedkope belgische webshop waar ik iet minder tevreden van ben
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Nee, de eerste mail die jij ontvangen hebt heb ik ook direct gehad.QM wrote:Steken de mails niet in uw map "ongewenst"?BramDR wrote:Heb er vrijdag twee siliconenhoezen voor de edge 800 besteld en direct betaald met overschrijving.
Is dit normaal?
Dan de betaling direct gedaan, maar verder nog altijd niets ontvangen.
Overschrijving gaat bij bepaalde banken belachelijk traag, heb er ook zo een en om die reden betaal ik bij webshops nu steeds met creditcard anders gaan er door hun bewuste traagheid dagen verloren..BramDR wrote:Nee, de eerste mail die jij ontvangen hebt heb ik ook direct gehad.QM wrote:Steken de mails niet in uw map "ongewenst"?BramDR wrote:Heb er vrijdag twee siliconenhoezen voor de edge 800 besteld en direct betaald met overschrijving.
Is dit normaal?
Dan de betaling direct gedaan, maar verder nog altijd niets ontvangen.