die leuke (voormid-)dag was zeker en vast een feit. Een leuke rit, met heel wat bekende paadjes uit andere toertochten. Maar dat is logisch, als je uit de streek bent en af en toe wel eens eentje meepakt natuurlijk.
Ondanks een intern conflict met een portie mosselen die op mijn maag blijven liggen was van zaterdagavond, toch blijven harken tot aan de bevoorrading en van daar leek het iets meer te vlotten. Netjes de vijftig uitgereden dus, met twee keer elf km tot en van thuis bij.
Zo 31/07/2011 Droeshout / Opwijk :: 6de Boerenbike
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- rubber-12
- Mountainbiker
Re: Een stukje hemel op aarde!
Heb ik dat ergens gezegdStrammerMax wrote: Rubber beweerde niet snel te zullen rijden, maar op de hobbelige paadjes over graspollen door de weiden ging het voor mij nog te snel.
Het was al snel duidelijk dat met de rigid over de hobbels er maar één optie was om niet sufgerammeld te worden... GAAAAAS.
Je hebt me uiteindelijk toch ingehaald hé
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Re: Organisatie tevreden
Post by StrammerMax »
De Rillaarse Bikers verhuren hun douchewagen. Misschien daar eens informeren: http://www.rillaarsebikers.be/te-huurSalto mortale wrote:We gaan proberen om volgend jaar echte douches te plaatsen (als dat niet te duur uitvalt), heeft er iemand een idee waar we deze kunnen huren?
- Mojobiker
- Mountainbiker
Re: Een stukje hemel op aarde!
Knap verslag StrammerMax, niet te doen, zo opmerkzaam. Toch even kleine fout rechtzetten, kerkje in de steigers is dat van Mazenzele.StrammerMax wrote:We passeerden het kerkje van Droeshout. Het stond in de steigers.
Tot in den draai,
Mojo
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Re: Organisatie tevreden
voor het prijsje kunnen ze die ook van StrafinBergaf huren.StrammerMax wrote:De Rillaarse Bikers verhuren hun douchewagen. Misschien daar eens informeren: http://www.rillaarsebikers.be/te-huurSalto mortale wrote:We gaan proberen om volgend jaar echte douches te plaatsen (als dat niet te duur uitvalt), heeft er iemand een idee waar we deze kunnen huren?
Alleen is dat een gigantische verplaatsing, ook die van Rilaar
ik heb daar ooit eens voor gebeld en ge hebt al een serieuze camion nodig om die te verplaatsen.
BTW Strammer
beestig verslagske
Stuur dat eens op naar o2 bikers.
Streets
- Salto mortale
- Mountainbiker
DOUCHE
Post by Salto mortale »
Voor de verplaatsing geen probleem, kamions zat bij mijnen baas. De prijs zal wat anders zijn ???
Nu iets anders ; heeft er soms iemand van jullie een spandoek gezien van NO LIMIT ? we zijn deze kwijt geraakt en moeten [b] 265 €[/b] betalen aan de eigenaar .... HULP
Nu iets anders ; heeft er soms iemand van jullie een spandoek gezien van NO LIMIT ? we zijn deze kwijt geraakt en moeten [b] 265 €[/b] betalen aan de eigenaar .... HULP