Ik heb niks gezegdStreets wrote:Ne michelin wild grip'r tubeless.Mojobiker wrote:@Streets: Tubeless zonder echte Tubeless buitenbanden telt eigenlijk niet echt als Tubeless.
Hoe tubelesser kan uw buitenband zijn?
Streets
bikepartners regio Opwijk
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
hellookes,
"t was fijn vandaag, goed gestart door de tent met de grote groep Sibber's, onderweg heeft mijnen bikegenoot last van kramp en kiest dus uiteindelijk toch voor de korte toer na de eet en drank stop in Kobbegem.
de groep was al een tijdje weg en heb nadien de achtervolging ingezet, maar tevergeefs niet meer kunnen inhalen.
ne serieuzen après gedaan met een 11-tal (geen voetbalploeg) blafkes en een koppel pensen, man man
de streets en de kiki die terug eens vroegen wanneer ik een groen tenuuken ga aantrekken...
nog zitten babbelen met Eric en Mojo over de Chouffe marathon van 14/8.
wie gaat hem rijden en welke afstand, 60km of 90km ?
"t was fijn vandaag, goed gestart door de tent met de grote groep Sibber's, onderweg heeft mijnen bikegenoot last van kramp en kiest dus uiteindelijk toch voor de korte toer na de eet en drank stop in Kobbegem.
de groep was al een tijdje weg en heb nadien de achtervolging ingezet, maar tevergeefs niet meer kunnen inhalen.
ne serieuzen après gedaan met een 11-tal (geen voetbalploeg) blafkes en een koppel pensen, man man
de streets en de kiki die terug eens vroegen wanneer ik een groen tenuuken ga aantrekken...
nog zitten babbelen met Eric en Mojo over de Chouffe marathon van 14/8.
wie gaat hem rijden en welke afstand, 60km of 90km ?