Iemand enig idee wanneer ze beschikbaar zouden komen ?
Hopelijk komen ze nu ook uit in 2.1, want 2.25 is way too wide for me
RoRo's in 29" 55 euro per band ?Ozz wrote:Vorige week maandag bij lokale Scott verdeler (Zelzate) langs geweest en heeft meteen gebeld naar zijn leverancier. Heb niets gehoord van feit dat ze bijna zonder zaten?! Kon wel 10 dagen duren maar tegen de vrijdag stond ie al klaar. Van snelle service gesproken!Stoffell wrote:Ik heb dezelfde fiets met de ro ro.
Ik had de Ro Ro er af gedaan, maar die staan er nu terug op.
Van alle banden die er al op gestaan hebben is de ro ro het meest slijtvast. Ik rij zeker 50% vd kms op asfalt.
De geax aka en de bontrager 29-0 waren na 3 a 400 km al bijna hun profiel kwijt in het midden.
De ro ro hebben nu zeker 1000 km en er is nog niets aan te zien. De ro ro is wel vrij licht hoor, rolweerstand??
BTW waar heb je die fiets gevonden? Ik dacht dat de 2011 modellen uitgeput waren.
Dus die RoRo's zijn best nog slijtvast. Goed om weten, bedankt.
Wat kosten die Ikons? RoRo's vind ik nu ook niet bepaald goedkoop (zo'n 55€) maar kwaliteit mag iets kosten vind ik.
Post by prideandglory1891 »
Waarom vindt ge dat te Breed?MC Tim wrote:Ik zou willen wachten tot de nieuwe RaRa's 29" verschijnen. Volgens wat ik gelezen heb hebben ze meer threads (dus soepeler) en wegen ze 50 gram lichter dan vorig model...
check pagina 21, bijna vanonder post van mij ivm soldenMC Tim wrote:RoRo's in 29" 55 euro per band ?Ozz wrote:Vorige week maandag bij lokale Scott verdeler (Zelzate) langs geweest en heeft meteen gebeld naar zijn leverancier. Heb niets gehoord van feit dat ze bijna zonder zaten?! Kon wel 10 dagen duren maar tegen de vrijdag stond ie al klaar. Van snelle service gesproken!Stoffell wrote:Ik heb dezelfde fiets met de ro ro.
Ik had de Ro Ro er af gedaan, maar die staan er nu terug op.
Van alle banden die er al op gestaan hebben is de ro ro het meest slijtvast. Ik rij zeker 50% vd kms op asfalt.
De geax aka en de bontrager 29-0 waren na 3 a 400 km al bijna hun profiel kwijt in het midden.
De ro ro hebben nu zeker 1000 km en er is nog niets aan te zien. De ro ro is wel vrij licht hoor, rolweerstand??
BTW waar heb je die fiets gevonden? Ik dacht dat de 2011 modellen uitgeput waren.
Wat kosten die Ikons? RoRo's vind ik nu ook niet bepaald goedkoop (zo'n 55€) maar kwaliteit mag iets kosten vind ik.
Kosten 29er banden zoveel meer als 26" ?
Mijn RoRo's 2.10 in 26" betaal ik 29 euro bij VE.
Tja, das nog iets dak ga overnemen van mijn 26er vrees ik. Ik heb misschien 2 keer met een 2.25 gereden op mijn 26er, altijd 2.0 of 2.1 max. Ik rijd er gewoon liever mee.prideandglory1891 wrote:Waarom vindt ge dat te Breed?MC Tim wrote:Ik zou willen wachten tot de nieuwe RaRa's 29" verschijnen. Volgens wat ik gelezen heb hebben ze meer threads (dus soepeler) en wegen ze 50 gram lichter dan vorig model...
Rijdt toch pakken beter zo'n bredere band en je kan met véél lagere druk rijden dan zo'n mislukt koersbandje met noppen op..
En ja, een 29" band kost nu eenmaal meer eh.. Maar ze zullen binnenkort wel bij de meeste shops op voorraad zijn zeker?
Post by madskatingcow »
Even in jouw stijl antwoorden :prideandglory1891 wrote:Madskatingcow: Ik heb GEEN problemen met de pacestar versie. WAT is het probleem? Die fameuze blow-off?
Man zeg, die hebben toch scherpe prijzen. Heb de site via topic hier vorige week pas ontdekt. Goedkoop qua wielen en nu banden... Denk dat ik daar eens in de toekomst ga bestellen.kevx wrote:check pagina 21, bijna vanonder post van mij ivm soldenMC Tim wrote:RoRo's in 29" 55 euro per band ?Ozz wrote: Vorige week maandag bij lokale Scott verdeler (Zelzate) langs geweest en heeft meteen gebeld naar zijn leverancier. Heb niets gehoord van feit dat ze bijna zonder zaten?! Kon wel 10 dagen duren maar tegen de vrijdag stond ie al klaar. Van snelle service gesproken!
madskatingcow wrote:Even in jouw stijl antwoorden :prideandglory1891 wrote:Madskatingcow: Ik heb GEEN problemen met de pacestar versie. WAT is het probleem? Die fameuze blow-off?
ze liggen TE STRAK OM DE CREST / ARCH VELG. Het internet staat overvol van dit probleem. ZEER VREEMD DAT HET BIJ JOU VANZELF GAAT. Heb je de Crest of Arch? Ik heb zelf al 4 sets (8 banden) gemonteerd, allemaal aangekocht op verschillende plaatsen. Zoek is op het NoTubes messageboard, of op http://forums.mtbr.com ('Pacestar tight fit').
Dank u voor uw aandacht
bij mij idem, vorige week de site ontdekt en de prijzen van sommige dingen echt scherp. Heb mij direct een serieuze bestelling cadeau gedaanMC Tim wrote:Man zeg, die hebben toch scherpe prijzen. Heb de site via topic hier vorige week pas ontdekt. Goedkoop qua wielen en nu banden... Denk dat ik daar eens in de toekomst ga bestellen.kevx wrote:check pagina 21, bijna vanonder post van mij ivm soldenMC Tim wrote: RoRo's in 29" 55 euro per band ?