Zo 31/07/2011 Lichtaart

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
hanske636
Mountainbiker

Post by hanske636 »

Phille81 wrote:
Mtbker13 wrote:+ goede bepeiling
+ overal seingevers
+ goeie afspuitstand
+ goede bevoorrading
+ bewaakte fietsenstalling !
Zoals hierboven al gepost : alles zeer dik in orde !
Dikke pluim voor de organisatie =D>

Ook als je aankwam met de auto waren er zelfs zwaailichtjes om aan te duiden dat er fietsers kwamen =D>
Hier sluit ik mij bij aan.
Prachtige tocht met alles op en aan.
Een dikke + voor de organisatie en een welgemeende merci aan de seingevers. =D>

Phille81 wrote:Ik heb exact 2u30m gereden op de prachtige 55,3 km en 361 hm (volgens gps).

Weet iemand het correct aantal hm ?
Ik heb 3 minuten langer gereden. Maar ik had 57km op mijn teller. :lol: (met heen en terug er bij had ik er 84)
Hoogtemeters volgens mijn gps waren 230.
Phille81
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)

Post by Phille81 »

hanske636 wrote:
Phille81 wrote:Ik heb exact 2u30m gereden op de prachtige 55,3 km en 361 hm (volgens gps).

Weet iemand het correct aantal hm ?
Ik heb 3 minuten langer gereden. Maar ik had 57km op mijn teller. :lol: (met heen en terug er bij had ik er 84)
Hoogtemeters volgens mijn gps waren 230.
Het verschil in hoogtemeters vind ik toch vreemd.
Jij meet 230 hm, zondagsrijer meet 239 hm (dus ik vermoed dat dit vrij correct is)
In het GPS-gedeelte heb ik daarover een topic gestart (hopelijk kan iemand me vertellen wat ik verkeerd doe :oops: )
jupke
Mountainbiker

Post by jupke »

Inclusief heen en terugrijden had ik 88 km op de teller staan vanmiddag.

2e of 3e keer dat ik deze toer rij en blijft dik in orde, volgende keer sta ik er weer terug!

Wel flink tegen de grond gegaan, stak iemand voorbij en dacht wel door een klein takje te kunnen rijden. Takje bleek wat te dik, fiets bleef hangen en 't manneke vloog eroverheen op de grond.

Excuses aan de jonge dame die ik zo bijna mee tegen de wereld hielp (al een geluk was ik er al een paar meter voorbij en is ze netjes kunnen stoppen.
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

jupke wrote:(...) en is ze netjes kunnen stoppen.
met lachen?
:evil:
Trekkie 800
Mountainbiker
Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Post by Trekkie 800 »

Een verrassende tocht tocht vandaag. Tof dat we in Lille EN Kasterlee hebben gezeten. Begin een saaie tocht, na de bevoorrading tof tof tof. Bedankt aan de oragnisatie voor alle seingevers.
Astamoës
Mountainbiker

Re: CLASH !

Post by Astamoës »

zondagsrijer wrote:
kristof gilis wrote:the clash of the NINER's .....wie zal het best/snelst zijn ...den TANG of the WHITE ..... binnekort op een toertocht in uw buurt........
Ik weet nie gewonnen heeft, rustig gereden :wink:, gemiddelde aan de bevoorrading 27.6km/u, niet kunnen volhouden, uiteindelijk toch nog een mooie 25.2 gemiddeld, lang geleden.
http://connect.garmin.com/activity/103013361
yes yes yes! plizant! Nie zagen over BLOSO mor bollen! Ik heb wel wat 29er gezien, maar allemaal die ik heb ingehaald, gele, witte, oranje.... Ik kan me niet herinneren of er wel iemand op zat...
Heen en terug 120 km en nog nooit zo rap gebold..
Ik ben ergens nen bulls coppperhead 3+ gepasseerd, die stond precies stil, aha, ik weet het weer, da was daar aan een iet of wat gevaarlijke afdaling, het rook daar precies naar .... hahahahahaha
Wel wel wel, een iet of wat gevaarlijke afdaling.... Dat is natuurlijk relatief. Ik ben die in ieder geval niet tegen gekomen. Om uw eigen echappement te ruiken moet je natuurlijk uw pollekes toenijpen en zoniet de billen. Yeah! Soit; ik ben vertrokken om 7:45 en ben in de eerste km een 29er die zich verslikte in de eerste grassprieten voorbijgegaan. Nadien door een handvol (2 oranje uit Lille en wat geelzwarte) koerskonijnen op de zelfde maat ingehaald. Troost is dat die knaagdieren op zijn minst 10 jaar jonger zijn en dat het parcours zich leende tot grotere wielen. (of drie)
jupke
Mountainbiker

Post by jupke »

el gordo wrote:
jupke wrote:(...) en is ze netjes kunnen stoppen.
met lachen?
:evil:
Nee, 't was een lieve, vroeg of ik oke was en zei dat de verontschuldigingen niet nodig waren. :-D
lucvandeuren
Mountainbiker

Post by lucvandeuren »

Er valt natuurlijk altijd wel iets op te merken. Probeer zelf maar eens iets te organiseren en je zal snel merken dat het allemaal niet zo een voudig is !! Chapeau voor de organisatie. MTB Goe Bezig (en MTB Bemdkaffee) uit Arendonk waren met 12 man aan de start. Totaal 99 km en AVS van 26,6. Let's bike.
Salsero
Mountainbiker

Post by Salsero »

Vanmorgen alleen van Waasmunster gekomen,niemand van mijn maten wou meerijden,tis den 3de keer dat ik daar bij jullie gereden heb!!Ik moet zeggen: Super organisatie,bevoorrading,bepijling!!En chapeau voor de seingevers,ge moet het maar willen doen hé!! In ieder geval bedankt mannen!! En het parcours was 1ste gedeelte misschien niet top maar het 2de gedeelte maakte veel goed!! In ieder geval ik heb mij reuze geamuseerd en ik was niet alleen denk ik!! Volgend jaar zekers terug!! =D> =D> =D> =D> :bounce: :bounce: =D> =D>
radicalbiker
Mountainbiker
Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Post by radicalbiker »

Hier ook komen bollen, wegens tijdgebrek gekozen voor de 45. Prima organitatie met dank aan de seingevers. Van het parkoer had ook ik meer verwacht in deze streek, vooral dan ST gehalte. Maar al bij al gene spijt dak afgekomen ben. :wink:
Post Reply