As we voor het verlof niet vergeten zijn de batterijen van de camera op te laden, hebben we straks mooie beelden.
www.dabbers.be
Post by rony_rabijns »
Post by 2chevauxke »
Post by xxbeemerxx »
Post by Hans wynants »
Astamoës wrote:yes yes yes! plizant! Nie zagen over BLOSO mor bollen! Ik heb wel wat 29er gezien, maar allemaal die ik heb ingehaald, gele, witte, oranje.... Ik kan me niet herinneren of er wel iemand op zat...
Heen en terug 120 km en nog nooit zo rap gebold..
Post by zondagsrijer »
Ik weet nie gewonnen heeft, rustig geredenkristof gilis wrote:the clash of the NINER's .....wie zal het best/snelst zijn ...den TANG of the WHITE ..... binnekort op een toertocht in uw buurt........
Ik ben ergens nen bulls coppperhead 3+ gepasseerd, die stond precies stil, aha, ik weet het weer, da was daar aan een iet of wat gevaarlijke afdaling, het rook daar precies naar .... hahahahahahayes yes yes! plizant! Nie zagen over BLOSO mor bollen! Ik heb wel wat 29er gezien, maar allemaal die ik heb ingehaald, gele, witte, oranje.... Ik kan me niet herinneren of er wel iemand op zat...
Heen en terug 120 km en nog nooit zo rap gebold..
Zoals hierboven al gepost : alles zeer dik in orde !Mtbker13 wrote:+ goede bepeiling
+ overal seingevers
+ goeie afspuitstand
+ goede bevoorrading
+ bewaakte fietsenstalling !
Hier zie ik dat er "slechts" 239 hm gemeten werden... vreemdzondagsrijer wrote:http://connect.garmin.com/activity/103013361