nieuwe vaste route, veerle laakdal
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- Biker23
- Mountainbiker
Vertrokken omstreeks 12.00 vanuit Geel met de mtb. Dan beide lussen gereden. Lagen er goed bij. Natuurlijk geen hoogstaande singletracks en afdalingen enzo maar was aangenaam fietsen. Lag er droog bij. Ook hoedje af voor de bepijling, zeer dik in orde. Rode stuk naast autosnelweg en rond de sporthal zijn plezantste stukken. Verder vaak brede langwegen. Verder ben ik dan langs Meerhout, Geel en Mol nog enkele stukken van de Landduinenroute gaan doen en zo richting aankomst, mijn huis.
Goed voor een 63.25 km op de teller.
Goed voor een 63.25 km op de teller.
-
K&Jprojects
- Mountainbiker
Post by K&Jprojects »
Een DIKKE 1/10 voor deze route!
1 omwille van de moeite nog ...
Maar komaan, dit is een belachelijk slechte route! Schamelijk!
En maar asfalt vreten.
De rode route heeft minder asfalt, maar is daarnaast niet veel beter.
Baanjanetten kunnen hier misschien plezier beleven, maar wij hebben de dikke 28km liggen zeuren en klagen tegen elkaar!
28km zonde van mijn leven !
1 omwille van de moeite nog ...
Maar komaan, dit is een belachelijk slechte route! Schamelijk!
En maar asfalt vreten.
De rode route heeft minder asfalt, maar is daarnaast niet veel beter.
Baanjanetten kunnen hier misschien plezier beleven, maar wij hebben de dikke 28km liggen zeuren en klagen tegen elkaar!
28km zonde van mijn leven !
-
G3rd
- Mountainbiker
Re: nieuwe vaste route, veerle laakdal
Gisteren een stuk van de rode en blauwe gereden. Op dit parcours wordt meer gereden dan er over geschreven word. Dit zie je aan de veelvuldige sporen en de padjes die gereden zijn. Enkele opmerkingen die ik kan maken is dat er volgens mij een pijl ontbreekt wanneer van de weg terug achter door naar de speeltuin word gestuurd kruispunt kerkhofweg kapelleberg (er zijn werken geweest). Ik weet niet wie verantwoordelijk is voor de aansluitroutes maar om naar Bloso Scherpenheuvel te rijden is er een paal afgebroken en hebben ze recht tegen een boom gezet maar de pijl erop wijst naar de verkeerde kant.
Voor de rest is het een parcours voor de man die zondags is graag erop uit wil met den MTB maar niet doodmoe wil thuis komen. De afdaling richting Kerkhofweg zou ik opteren om rechts het paadje ernaast te nemen anders zou je wel is erg hard kunnen vallen in de modder die er nooit weg is mss een werk punt voor deze toer om dit er tussen uit te halen want dit is echt niet normaal en levens gevaarlijk.
Voor de rest is het een parcours voor de man die zondags is graag erop uit wil met den MTB maar niet doodmoe wil thuis komen. De afdaling richting Kerkhofweg zou ik opteren om rechts het paadje ernaast te nemen anders zou je wel is erg hard kunnen vallen in de modder die er nooit weg is mss een werk punt voor deze toer om dit er tussen uit te halen want dit is echt niet normaal en levens gevaarlijk.