Zo 31/07/2011 Lichtaart

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
rony_rabijns
Mountainbiker

Post by rony_rabijns »

De Dabbers zijn er ook bij, weliswaar met een beperkte delegatie wegens vakantie.

As we voor het verlof niet vergeten zijn de batterijen van de camera op te laden, hebben we straks mooie beelden. :-)

www.dabbers.be
looike
Mountainbiker

Post by looike »

vandaag voor de 58km gekozen en ik moet zeggen een pracht van een tocht !!! weliswaar in het begin wat brede dreven maar gecombineerd met prachtige singeltracks en een goede bepijling was dit toch een mooi tochtje. De seingevers was ik nog vergeten nen dikke chapeau voor die mannen nergens moeten wachten =D>

proficiat aan de organisatie =D> =D> =D>

hier komen we zeker terug !!!
2chevauxke
Mountainbiker

Post by 2chevauxke »

Idd een prachtig toerke. Maar de bloso's rond Herentals zijn altijd leuk om te rijden. Met de fiets heen en terug, goed voor 83km avs:24,5.
Knappe organisatie. Tot volgend jaar.
Big
Mountainbiker

Post by Big »

De 2 bovenstaande heren kan ik enkel maar bijspringen.
Zeer degelijke tocht, met vooral de stukken van de Bloso in Herentals die echt de moeite waren.
Ook een pluspunt waren de seingevers op iedere oversteek. Echt super, nergens moeten stoppen.

Enkel nog op het einde wat animo op de parking, waar een heftige woordenwisseling plaatsvond over een verkeerd geparkeerde wagen :-)))
xxbeemerxx
Mountainbiker

Post by xxbeemerxx »

Knappe toertocht ook voor de 56 km gegaan.
Heel leuke singletracks daar in het bos 8)
Bevoorradingen waren ook goed en de bepijling ook dik inorde =D>
Volgend jaar zeker terug
Astamoës
Mountainbiker

Post by Astamoës »

yes yes yes! plizant! Nie zagen over BLOSO mor bollen! Ik heb wel wat 29er gezien, maar allemaal die ik heb ingehaald, gele, witte, oranje.... Ik kan me niet herinneren of er wel iemand op zat...
Heen en terug 120 km en nog nooit zo rap gebold..
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

Astamoës wrote:yes yes yes! plizant! Nie zagen over BLOSO mor bollen! Ik heb wel wat 29er gezien, maar allemaal die ik heb ingehaald, gele, witte, oranje.... Ik kan me niet herinneren of er wel iemand op zat...

die frustratie blijft toch daar he :-D

mij zal je zeker ingehaald hebben :wink:

nen dikke op ne witte niner rigid . :roll: :oops:
zondagsrijer
Mountainbiker

Re: CLASH !

Post by zondagsrijer »

kristof gilis wrote:the clash of the NINER's .....wie zal het best/snelst zijn ...den TANG of the WHITE ..... binnekort op een toertocht in uw buurt........
Ik weet nie gewonnen heeft, rustig gereden :wink:, gemiddelde aan de bevoorrading 27.6km/u, niet kunnen volhouden, uiteindelijk toch nog een mooie 25.2 gemiddeld, lang geleden.
http://connect.garmin.com/activity/103013361
yes yes yes! plizant! Nie zagen over BLOSO mor bollen! Ik heb wel wat 29er gezien, maar allemaal die ik heb ingehaald, gele, witte, oranje.... Ik kan me niet herinneren of er wel iemand op zat...
Ik ben ergens nen bulls coppperhead 3+ gepasseerd, die stond precies stil, aha, ik weet het weer, da was daar aan een iet of wat gevaarlijke afdaling, het rook daar precies naar .... hahahahahaha
Phille81
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)

Post by Phille81 »

Mtbker13 wrote:+ goede bepeiling
+ overal seingevers
+ goeie afspuitstand
+ goede bevoorrading
+ bewaakte fietsenstalling !
Zoals hierboven al gepost : alles zeer dik in orde !
Dikke pluim voor de organisatie =D>

Ook als je aankwam met de auto waren er zelfs zwaailichtjes om aan te duiden dat er fietsers kwamen =D>

Ik heb exact 2u30m gereden op de prachtige 55,3 km en 361 hm (volgens gps).
Hier zie ik dat er "slechts" 239 hm gemeten werden... vreemd :-k

Weet iemand het correct aantal hm ?

in alle geval : zeker tot volgend jaar ! :-)
kevx
Mountainbiker

Post by kevx »

+ goede bepeiling
+ overal seingevers
+ goeie afspuitstand
+ goede bevoorrading
+ bewaakte fietsenstalling !

perfect inorde!! dikke 10

maaaaar....... de tocht op zich kon mij niet echt bekoren. 56 gedaan, het stuk voor de bevoorrading --> :roll: pfff saai en da bleef maar duren.... was meer iet veu mee de koersvelo.

nadien was het dik inorde eh!

1e keer dak in lichtaart kwam rijde (nen tt dan) en had er eerlijk gezegd meer van verwacht :oops:
Post Reply