Hoi KAT
Waren er nog 22" velokes? Dan bel ik even om er mij ook ene te reserveren.
Plaats hier alles met betrekking tot CUBE bikes
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- Stefke
- Mountainbiker
Ik ben vandaag naar Bonn gereden. 'k Had me een Cube LTD5 22" opzij laten zetten maar deze bleek net iets te groot en vond de korting niet zo groot (stond aan 1199 ipv 1499). Ben dan wat gaan rondkijken en heb me een radon ZR THREE F. GIDEON Edition meegebracht voor 1399 (excl pedalen) met volgende onderdelen
>Voorvork: Manitou Super Black SVP
>Balhoofd: Ritchey Pro geïntegreerd
>Stuur: Ritchey Pro
>Stuurpen: Ritchey Pro
>Grips: Profile Design
>Zadelpen: Scope
>Zadel: Selle Italia SLR XP
>Crankset: Shimano XTR
>Bottom bracket: Shimano XT
>Derailleur achter: Shimano XTR
>Derailleur voor: Shimano XTR
>Remmen: Magura Marta schijfremmen
>Remhendels: Magura Marta
>Shifters: Shimano XT
>Ketting: Shimano XT
>Velgen: DT Swiss XR 4.1
>Naven: Shimano XT Disc
>Spaken: DT Swiss
>Banden: Schwalbe Racing Ralph Evolution
>Pedalen: Shimano PD-M959 (bijgekocht voor 72€)
Ik denk niet dat je voor die prijs kan bedrogen zijn als je de configuratie van de bike bekijkt.
Van de LTD5 stond er nog een 18 en 22", idem voor degene die ik gekocht heb. Snel zijn dus.
>Voorvork: Manitou Super Black SVP
>Balhoofd: Ritchey Pro geïntegreerd
>Stuur: Ritchey Pro
>Stuurpen: Ritchey Pro
>Grips: Profile Design
>Zadelpen: Scope
>Zadel: Selle Italia SLR XP
>Crankset: Shimano XTR
>Bottom bracket: Shimano XT
>Derailleur achter: Shimano XTR
>Derailleur voor: Shimano XTR
>Remmen: Magura Marta schijfremmen
>Remhendels: Magura Marta
>Shifters: Shimano XT
>Ketting: Shimano XT
>Velgen: DT Swiss XR 4.1
>Naven: Shimano XT Disc
>Spaken: DT Swiss
>Banden: Schwalbe Racing Ralph Evolution
>Pedalen: Shimano PD-M959 (bijgekocht voor 72€)
Ik denk niet dat je voor die prijs kan bedrogen zijn als je de configuratie van de bike bekijkt.
Van de LTD5 stond er nog een 18 en 22", idem voor degene die ik gekocht heb. Snel zijn dus.
Ik heb inlichtingen ingewonnen omdat ik ook behoest ben op een LTD 5 frame. Ik wil echter een frame met vaste vork en stel 2 problemen vast : ten eerste zelfs als je het frame alleen koopt, is de vork er al bij, en ten tweede door de grote groei van de fietsenverkoop van Cube kan de firma de vraag niet volgen en zijn de frames of fietsen 2005 slechts leverbaar vanaf januari.... dus geen optie voor mij wat mij doet kiezen voor Ridley. Spijtig dat de keuze daardoor bepaald wordt.
Verdoemme, ge hebt hem een week later gekocht dan ikke en uw foto's staan al op het net...Stefke wrote:Ik heb een paar fotokes van den nieuwe bike (radon zr three) op onze site gezet:
http://users.skynet.be/devuilevore/foto/Bike2004.htm
Heel mooie bike trouwens!! Maar die H&S sticker ( zo'n kolos) is er bij mij vlug af gevlogen!! Ik zou hetzelfde doen als ik van u was!!
Veel succes verder met uw racebak!!
Mario
btw: ook geholpen geweest door dat nederlands meisje?