Ik ga normaal voor de 58km en dan met de fiets naar huis misschien.
Zo 31/07/2011 Lichtaart
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
zondagsrijer
- Mountainbiker
Post by zondagsrijer »
Wij, mtb 2491, zijn er normaal gezien ook, normaal rond 8u30 aan het vertrek, als ge den Hans zijne ex oranje niner wilt zien
.
- lucvandeuren
- Mountainbiker
- Hans wynants
- Mountainbiker
Post by Hans wynants »
Tom ,zondagsrijer wrote:Wij, mtb 2491, zijn er normaal gezien ook, normaal rond 8u30 aan het vertrek, als ge den Hans zijne ex oranje niner wilt zien.
dan zie ik u misschien nog , ik vertrek vanuit vorselaar met de bus rond 8.30U ook de 58 gaan we doen.
- kristof gilis
- Mountainbiker
CLASH !
Post by kristof gilis »
the clash of the NINER's .....wie zal het best/snelst zijn ...den TANG of the WHITE ..... binnekort op een toertocht in uw buurt........
- Hans wynants
- Mountainbiker
Re: CLASH !
Post by Hans wynants »
ik ben er wel zeker van dat de tang nu sneller bereden wordkristof gilis wrote:the clash of the NINER's .....wie zal het best/snelst zijn ...den TANG of the WHITE ..... binnekort op een toertocht in uw buurt........
-
zondagsrijer
- Mountainbiker
Post by zondagsrijer »
Da weet ik nie hoor, ik heb deze week maar +-200km gereden, dat zal nie voldoende zijn om die witte eraf te rijden vrees ik
Morgen zullen we het nie weten denk ik. Als ik nu alleen was kwam ik later maar ik volg de rest van de meute, wij vertrekken om 8u in Olmen op de markt dus rond 8u30 aan de inschrijving ongeveer vermoed ik.
Volgende week afspraak in francorchamps misschien voor de 55 misschien.
We kunnen de perro misschien ook uitnodigen dan ben zeker al nie laatst hahahaha
Tot morgen misschien, ik ga verder mijn gras afrijden, goei training voor morgen en sebiet frietjes eten met veel mayo, hm lekker
Morgen zullen we het nie weten denk ik. Als ik nu alleen was kwam ik later maar ik volg de rest van de meute, wij vertrekken om 8u in Olmen op de markt dus rond 8u30 aan de inschrijving ongeveer vermoed ik.
We kunnen de perro misschien ook uitnodigen dan ben zeker al nie laatst hahahaha
Tot morgen misschien, ik ga verder mijn gras afrijden, goei training voor morgen en sebiet frietjes eten met veel mayo, hm lekker
- Hans wynants
- Mountainbiker
Post by Hans wynants »
ik heb de latste 3 weken 0 km da ga botsen morgen vrees ik... ik kom morgen met kristof naar daar met de bus. wij vertrekken om 8u dus zullen ook ongeveer om 8.30u daar zijn dus wie weet zie ik je nog hezondagsrijer wrote:Da weet ik nie hoor, ik heb deze week maar +-200km gereden, dat zal nie voldoende zijn om die witte eraf te rijden vrees ik![]()