Hey, ik heb ook een nieuwbouw gezet enkele jaren geleden he... toen was er nog geen sprake van een groene lening... waar moet ik gaan janken?jocca wrote: En wat doe je met mensen die nu gaan nieuwbouwen? Jammer genoeg moeten we alle beschikbare middelen gebruiken om nog een eigen woning te kunnen zetten EN zijn is de groene lening reeds opgebruikt voor oa verwarming, ventilatie, ... tja hopelijk binnen 15à20 jaar gaan ze nog subsidies geven é ...
En wat met degene die een renovatie deden toen er nog geen sprake was van renovatiepremies?
En wat met de personen die net een nieuwe wagen kochten voor de 15% overheidspremie er kwam?
Ge kunt het ook terugdraaien he... er zullen er altijd zijn die eens niet kunnen meeprofiteren van staatscadeau's...
Feit is dat nieuwbouwwoningen achtereen al verplicht gaan zijn om x-aantal % eigen energie op te wekken. Dat er dan waarschijnlijk geen tussenkomst meer gaat zijn van vadertje staat is dan maar jammer...
Niet iedereen kan tegelijk profiteren van alle soorten premies he.
En ik blijf erbij... ook al ben je al je centen kwijt aan je nieuwbouw en vind je dat je maandelijks genoeg moet aflossen aan die lening kan je gerust nog een lening (die je gewoon terugbetaald met de opbrengst GSG's) bijnemen voor die zonnepanelen....
Wat je jaarlijks uitspaart aan je electriciteitsfactuur en wat de opbrengst gaat zijn van je GSG's is meer dan die lening gaat kosten op een jaar...