Ik zou graag mijn huidige Carbon SL OPI lefty ombouwen. Heeft er al iemand ervaring met het ombouwen van een 110 mm lefty naar een 9/80 mm 29er lefty? Is da gemakkelijk zelf te doen of best even binnensteken.
Waar hebben jullie dat laten doen? (Cameleonbike, bikepoint, etc.)?
Conversie Lefty 26er => 29er
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Vlgns mij moet er enkel een bus ingestoken worden om de veerweg te beperken.
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Der worden "plastiekskes" ingestoken, van 10mm.. 3 stuks dus
Maar ik zou het niet zelf doen. Mijne is gedaan bij bikepoint.
Na enkele mails met 88+ (voor ik een lefty aankocht) raadde hij me aan, ofwel bij hem, ofwel bij bikepoint ofwel bij cameleonbike langs te gaan voor evetueel onderhoud ed.
In deze 2 heeft 88+ véél vertrouwen en mag je er zeker van zijn dat je lefty daar in goede handen is.
Maar ik zou het niet zelf doen. Mijne is gedaan bij bikepoint.
Na enkele mails met 88+ (voor ik een lefty aankocht) raadde hij me aan, ofwel bij hem, ofwel bij bikepoint ofwel bij cameleonbike langs te gaan voor evetueel onderhoud ed.
In deze 2 heeft 88+ véél vertrouwen en mag je er zeker van zijn dat je lefty daar in goede handen is.
Allé, vandaag naar tervuren geweest en Kristof is ne maffe gastNr 11 wrote:ik zelf ben bij 88+ geweest vork gaan kopen in gent bij treg dan naar tervuren en deze werd dadelijk onderhanden genomen en volledig nagezien en aangepast ook de solo air super service daar en nog eens alle uitleg gekregen over het onderhoud
Hij kent er echt wel VEEL van. Mooi mogen meekijken tijdens de conversie.
Blijkbaar toch goed aan gedaan om hem het te laten doen want (in tegenstelling wat iedereen denkt) moet je als je een solo air vork hebt (2010+) niet alleen de gekende 3 spacers toevoegen maar ook de solo air spacer vervangen!! Dik zijn geld waard, alleen al aan uitleg...
Told you sovirtrix wrote:Allé, vandaag naar tervuren geweest en Kristof is ne maffe gastNr 11 wrote:ik zelf ben bij 88+ geweest vork gaan kopen in gent bij treg dan naar tervuren en deze werd dadelijk onderhanden genomen en volledig nagezien en aangepast ook de solo air super service daar en nog eens alle uitleg gekregen over het onderhoud
Hij kent er echt wel VEEL van. Mooi mogen meekijken tijdens de conversie.
Blijkbaar toch goed aan gedaan om hem het te laten doen want (in tegenstelling wat iedereen denkt) moet je als je een solo air vork hebt (2010+) niet alleen de gekende 3 spacers toevoegen maar ook de solo air spacer vervangen!! Dik zijn geld waard, alleen al aan uitleg...