bepijling en bevoorrading was dik in orde !
Volgend jaar zeker terug!
Post by StrammerMax »
Het tellen van bikers die me voorbijrijden en onthouden van getallen kan je plaatsen onder de noemer beroepsmisvorming. Ik schrijf onderweg niets op. Bij aankomst soms wel een paar trefwoorden van zaken die ik niet wil vergeten. Daarvoor gebruik ik ezelsbruggetjes in combinatie met de moderne technologie! Ik woon in de polder. Dus "molder" is maar één letter verschil. Tik dat in op je GPS of een routeplanner op internet en de "loopstraat" komt er vanzelf achter te staan! Manheuvels? Het zijn vrouwen die heuvels hebben, dus dat is een contradictie! Boeretang? Denk aan de schoonmoeder van een landbouwer! Kapucienenberg? Ik heb zelf geen digitaal fototoestel, dus ik zoek via Google naar afbeeldingen voor op m'n blog. Ik tik "Belse Bossen" in en vind op Picasa een foto van de plek waar ik die moeders met hun kinderen in het zand zag spelen met het onderschrift "Kapucienenberg"!jupke / big wrote:Maar ik vraag me wel af hoe jij op je fiets zit, maak je aantekeningen onderweg of zo?

Post by mtb looise »
Eigenlijk kanaal van Herentals - bocholt ofte kempisch kanaal.chuck wrote:Het antwoord is ja!StrammerMax wrote: ... Kanaal Kwaadmechelen-Dessel? Den Chuck zal me straks wel weten te zeggen of ik het bij het rechte eind heb! ...
Grtz,
nee nee Jupke, ge zit er naast !jupke wrote:Eigenlijk kanaal van Herentals - bocholt ofte kempisch kanaal.chuck wrote:Het antwoord is ja!StrammerMax wrote: ... Kanaal Kwaadmechelen-Dessel? Den Chuck zal me straks wel weten te zeggen of ik het bij het rechte eind heb! ...
Grtz,
dessel-kwaadmechelen is het stuk dat hier wat op volgt zeker?
stoeferlowie wrote:
't Is zo eens iets anders om ipv een avs tussen 14 en 17 plots eens met 24.2 km/u terug aan de auto te komen !
Genoten van een tochtje in eigen streek en proficiat aan de organisatoren en medewerkers van de Millegemse club !