Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

laagvlieger wrote:Deze week donderdag zak ik nog af naar Sint Denijs Westrem voor de TT. Ik vertrek op verzoek wel maar om 8u30

Hieruit dacht ik da je aan de start bedoelde.
Bij u thuis tja zo kun je dat ook interpreteren natuurlijk.
Zal wel is passen hé stom misverstand ;)
Tenzij duidelijk anders vermeld is 't steeds vertrekuur Dendermonde die ik aangeef.
Laat het me op een misverstand houden maar waarom kan je dan niet even bellen als je aan de start nog niemand ziet ? Neen ... nadien steeds een negatief getinte opmerking op het forum. Moet ik nu ook boos of ontgoocheld zijn in Alain die 's morgens nog beslist heeft om toch op te komen ? Deze heeft ook niets laten weten en was zijn auto aan 't parkeren terwijl ik en Koen vertrokken. Neen [-X ik bekijk dit positief ... we hebben snel afgesproken dat we aan de 1ste bevoorrading gingen wachten en hebben zo toch samen kunnen rijden. =D>

Ik heb nog andere hobby's dan steeds uit te pluizen via 't forum of iedereen duidelijk door heeft waar en wanneer. Als ik twijfels heb wat anderen afgesproken hebben stuur ik eenvoudig een Sms'je of bel ik even.
Enfin van mij ga je hier niet te veel posts over afspraken zien verschijnen ik ben het beu dat 't steeds bij het minste misverstand als een boomerang terugkomt. Ik zie wel wat andere posten en indien het me past zal ik wel iets laten weten.

Ah ja Erwin heeft gepost zondag Waasmunster om 8u onderaan de brug van Dendermonde (kant van Dendermonde) met de fiets naar daar. Ik zal er staan Erwin ...
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ok zal dat onthouden dat je steeds startuur in Dendermonde bedoelt dat wist ik niet, ben zeker niet boos eerder ontgoocheld.
En idd kon ook een smsje of telefoontje gedaan hebben maar dacht ze reageren niet op mijn bericht op forum dus .... Zo ben ik dan.
Iedereen heeft zo zijn negatieve en positieve kanten.
Zand erover en we zullen er eens nen dikken op drinken. 8)
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

flaming_jakke wrote:
laagvlieger wrote:Deze week donderdag zak ik nog af naar Sint Denijs Westrem voor de TT. Ik vertrek op verzoek wel maar om 8u30

Hieruit dacht ik da je aan de start bedoelde.
Bij u thuis tja zo kun je dat ook interpreteren natuurlijk.
Zal wel is passen hé stom misverstand ;)
Tenzij duidelijk anders vermeld is 't steeds vertrekuur Dendermonde die ik aangeef.
Laat het me op een misverstand houden maar waarom kan je dan niet even bellen als je aan de start nog niemand ziet ? Neen ... nadien steeds een negatief getinte opmerking op het forum. Moet ik nu ook boos of ontgoocheld zijn in Alain die 's morgens nog beslist heeft om toch op te komen ? Deze heeft ook niets laten weten en was zijn auto aan 't parkeren terwijl ik en Koen vertrokken. Neen [-X ik bekijk dit positief ... we hebben snel afgesproken dat we aan de 1ste bevoorrading gingen wachten en hebben zo toch samen kunnen rijden. =D>

Ik heb nog andere hobby's dan steeds uit te pluizen via 't forum of iedereen duidelijk door heeft waar en wanneer. Als ik twijfels heb wat anderen afgesproken hebben stuur ik eenvoudig een Sms'je of bel ik even.
Enfin van mij ga je hier niet te veel posts over afspraken zien verschijnen ik ben het beu dat 't steeds bij het minste misverstand als een boomerang terugkomt. Ik zie wel wat andere posten en indien het me past zal ik wel iets laten weten.

Ah ja Erwin heeft gepost zondag Waasmunster om 8u onderaan de brug van Dendermonde (kant van Dendermonde) met de fiets naar daar. Ik zal er staan Erwin ...
Da is voor mij meer dan duidelijk :wink:
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Voor alle zekerheid: de brug op de martelarenlaan dus (zgn 'Dendermondebrug')? :-D
Kwestie van niet aan de verkeerde brug te staan he :wink:
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

ik wacht jullie in grembergen op, aan het kruispunt 'hamse steenweg en heirbaan' aan den echte bakker voor de kenners. Ik veronderstel dat jullie langs daar wel passeren
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

el stevo wrote:ik wacht jullie in grembergen op, aan het kruispunt 'hamse steenweg en heirbaan' aan den echte bakker voor de kenners. Ik veronderstel dat jullie langs daar wel passeren
Image
svekken
Mountainbiker

Post by svekken »

Voor alle misverstanden voor te zijn, ik zal met den Bossie om 8u30 aan de start staan in Waasmunster 8)
Eagle Stijn
Mountainbiker

Post by Eagle Stijn »

erwin.91 wrote:Ik ga ook mee naar Waasmunster,wat denken jullie van 8.00u aan de brug van dendermond ?
Zal er normaal gezien ook staan :bounce:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Eagle Stijn wrote:
erwin.91 wrote:Ik ga ook mee naar Waasmunster,wat denken jullie van 8.00u aan de brug van dendermond ?
Zal er normaal gezien ook staan :bounce:
=D>
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

Leuk tochtje daar in waasmunster en wederom een aantal nieuwe gezichten gezien. In de toertochtsectie staat de info voor de duowedstrijd in wingles. Het gaat door de 25ste september. Moest er interesse zijn, wil ik zeker mee :bounce:
Post Reply