Tenzij duidelijk anders vermeld is 't steeds vertrekuur Dendermonde die ik aangeef.laagvlieger wrote:Deze week donderdag zak ik nog af naar Sint Denijs Westrem voor de TT. Ik vertrek op verzoek wel maar om 8u30
Hieruit dacht ik da je aan de start bedoelde.
Bij u thuis tja zo kun je dat ook interpreteren natuurlijk.
Zal wel is passen hé stom misverstand
Laat het me op een misverstand houden maar waarom kan je dan niet even bellen als je aan de start nog niemand ziet ? Neen ... nadien steeds een negatief getinte opmerking op het forum. Moet ik nu ook boos of ontgoocheld zijn in Alain die 's morgens nog beslist heeft om toch op te komen ? Deze heeft ook niets laten weten en was zijn auto aan 't parkeren terwijl ik en Koen vertrokken. Neen
Ik heb nog andere hobby's dan steeds uit te pluizen via 't forum of iedereen duidelijk door heeft waar en wanneer. Als ik twijfels heb wat anderen afgesproken hebben stuur ik eenvoudig een Sms'je of bel ik even.
Enfin van mij ga je hier niet te veel posts over afspraken zien verschijnen ik ben het beu dat 't steeds bij het minste misverstand als een boomerang terugkomt. Ik zie wel wat andere posten en indien het me past zal ik wel iets laten weten.
Ah ja Erwin heeft gepost zondag Waasmunster om 8u onderaan de brug van Dendermonde (kant van Dendermonde) met de fiets naar daar. Ik zal er staan Erwin ...