wordt er donderdag gereden??? toeval wil dak thuis ben en dus kan bollen.
koen
Post by laagvlieger »
Post by flaming_jakke »
ok voor me 8u aan brugerwin.91 wrote:Ik ga ook mee naar Waasmunster,wat denken jullie van 8.00u aan de brug van dendermond ?
Post by laagvlieger »
Post by flaming_jakke »
Had toch gepost dat ik om 8u30 thuis vertrokflaming_jakke wrote:Chouffemarathon, ondanks deze me op 't lijf is geschrevenKristof Huyck wrote:Voila, gisteren mij alvast ingeschreven voor Le Chouffe Marathon (90km) op 14 augustus, moesten er nog liefhebbers zijn...![]()
Ahja, gaat er iemand de Houffamarathon rijden dit jaar? Ik zou die eventueel er willen tussen pakken, maar dus niet de langste afstanden en eerder in tourtocht modus en niet als chrono dus![]()
Dit weekend zal het wel Waasmunster worden bij de meesten denk ik? Ik hoop dat ik kan, zal afhangen van de ingreep morgenvroeg.moet ik passen ... ben er niet
![]()
Houffamarathon wil ik best in overweging nemenIn september zou ik eveneens terug de Grand Raid de Godefroy mee willen rijden
![]()
Dit weekend zal 't voor mij eveneens Waasmunster worden. Ik ga met de fiets naar daar ... laat maar weten waar en om hoe laat we afspreken.
Deze week donderdag zak ik nog af naar Sint Denijs Westrem voor de TT. Ik vertrek op verzoek wel maar om 8u30
Post by laagvlieger »