opitterbos trackjes
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- glimburger
- Mountainbiker
Post by glimburger »
En ik ben weer aan het broeden op enkele langere doorsteken naar achterzijde
Eerst in de bos werken en dan de openingen naar de boswegen afwerken. Maar eerst richting Provence 
- glimburger
- Mountainbiker
Post by glimburger »
Ik heb er geen idee van. Momenteel zijn er natuurlijk veel gasten op vakantie in de regio en die durven zich nogal eens "vervelen". Het kan natuurlijk ook anze vriend de jager geweest zijn die zijn grammen komt halen. Maar wat we niet zien, mogen we niet zeggen hé...leikepej wrote:wie heeft er vorige zondag tot 3 maal toe de pijlen afgetrokken in Opitter.
Heb jij een vermoeden "glimburger" dan laat mij dat eens weten zodat we met de marathon eventueel iemand op de loer leggen.
Leon.
Wij zijn pas sinds gisteren terug van vakantie en ik ga komende dagen nog ns wat veldwerk doen denk ik.
- glimburger
- Mountainbiker
Post by glimburger »
Gisteren heb ik alle vorig jaar gemaakte tracks nog een gereden. De overvloedige regen heeft deels de paden vrij gemaakt van sprokkelhout en dennenappels maar her en der zijn er wel wat kleine obstakels gekomen door wat takken. vanavond ga ik weer enkele uren aan de slag met hark en schop om de dingen weer een goede beurt te geven. ik merk wel dat mijn verbrogen drainages in de zonken hun werk goed blijven doen en daar toch voor een aanvaardbare doortocht zorgen.
Het was al even geleden dat ik nog eens alles gereden heb en het is nog steeds lekker naar mijn wens. op een korta afstand kan je lekker ana d ekonditie werken, al moet ik toegeven dat die na de vakantie wel wat te wensen over laat
Gelukkig is harken ook een soort van konditietraining.
Het was al even geleden dat ik nog eens alles gereden heb en het is nog steeds lekker naar mijn wens. op een korta afstand kan je lekker ana d ekonditie werken, al moet ik toegeven dat die na de vakantie wel wat te wensen over laat