Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Kvenlor
Mountainbiker

Post by Kvenlor »

hellokes,
wordt er donderdag gereden??? toeval wil dak thuis ben en dus kan bollen. =D> =D> =D> laat maar weten wie wat waar!! kheb er goesting in ma kzal zien of mijn velo nog meewil én mijn benen!!
koen
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

yep ... ikke Sint Denijs Westrem ;-)
Kvenlor
Mountainbiker

Post by Kvenlor »

cool kga mee! pak is op das makkelijker :-)
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Vandaag duurtraining gedaan, 3uur30min gereden extensief.
Donderdag ook naar St Denijs Westrem eens wat km's bollen.
Weet wel niet welk uur ik aan de start zal staan zal er ook proberen te staan om 08.30uur.
Denk da ik de 14de Augustus naar Chimay ga bollen als ik niet naar een feestje moet anders zal het de 15de worden de xxxl te poperingen.
Ook schoon ritje zenne.
Allez misschien tot donderdag.
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

hela,
mag ik mijn wagonnetje zondag aanpikken in waasmunster? Ik rij ook met de velo tot ginder zunne. Enneu de chouffemarathon lukt me ook niet, dus ik wil wel ne rematch in houffalize.
grtzzz
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Ik ga ook mee naar Waasmunster,wat denken jullie van 8.00u aan de brug van dendermond ?
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

erwin.91 wrote:Ik ga ook mee naar Waasmunster,wat denken jullie van 8.00u aan de brug van dendermond ?
ok voor me 8u aan brug
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Vandaag niet naar st denijs geweest jakke je hebt niet gereageerd op mijn bericht.
Ik was er om 08.35uur en ben om 08.45uur vertrokken.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

flaming_jakke wrote:
Kristof Huyck wrote:Voila, gisteren mij alvast ingeschreven voor Le Chouffe Marathon (90km) op 14 augustus, moesten er nog liefhebbers zijn... :-)

Ahja, gaat er iemand de Houffamarathon rijden dit jaar? Ik zou die eventueel er willen tussen pakken, maar dus niet de langste afstanden en eerder in tourtocht modus en niet als chrono dus :-)

Dit weekend zal het wel Waasmunster worden bij de meesten denk ik? Ik hoop dat ik kan, zal afhangen van de ingreep morgenvroeg.
Chouffemarathon, ondanks deze me op 't lijf is geschreven :lol: moet ik passen ... ben er niet :oops:

Houffamarathon wil ik best in overweging nemen =D> In september zou ik eveneens terug de Grand Raid de Godefroy mee willen rijden :bounce:

Dit weekend zal 't voor mij eveneens Waasmunster worden. Ik ga met de fiets naar daar ... laat maar weten waar en om hoe laat we afspreken.

Deze week donderdag zak ik nog af naar Sint Denijs Westrem voor de TT. Ik vertrek op verzoek wel maar om 8u30 :oops:
Had toch gepost dat ik om 8u30 thuis vertrok ;-)
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Deze week donderdag zak ik nog af naar Sint Denijs Westrem voor de TT. Ik vertrek op verzoek wel maar om 8u30

Hieruit dacht ik da je aan de start bedoelde.
Bij u thuis tja zo kun je dat ook interpreteren natuurlijk.
Zal wel is passen hé stom misverstand ;)
Post Reply