Kona hei hei supreme
achterdemper: Fox RP 23

voorlopig gaat het nog enkel om de kader en de achterdemper, van zodra de stukken binnenzijn en de fiets in elkaar steekt zal ik meer info en foto's posten
Post by flaming_jakke »
Bij bikesport in Asse heb ik nog heel wat stickersets van rock shox zien liggen. Ik kan wel niet met zekerheid zeggen of er blauwe waren ?moula wrote:kga er in ieder geval veel kuiswerk aan hebben :D
ik heb ook mijn stuurpen al besteld, is de classic line edition van Ritchey, die zijn ook gepolierd/gechromeerd, zadelpen is uitverkocht tot september, dus zal even een tussenoplossing moeten zoeken.
Voor de rest zullen alle onderdelen van de Fuji op den deze overgezet worden, maar in de toekomst beetje bij beetje vervangen worden door onderdelen die beter bij de fiets passen.
Enkel zoek ik voor nu nog een blauwe stickerset voor mijn rock shox sid race.
Ik vind het spijtig dt de zadelpen van de Classic-reeks niet in 400mm bestaat, anders had ik die willen aanschaffen.moula wrote:ik heb ook mijn stuurpen al besteld, is de classic line edition van Ritchey, die zijn ook gepolierd/gechromeerd, zadelpen is uitverkocht tot september, dus zal even een tussenoplossing moeten zoeken.
Post by prideandglory1891 »
THomson moete kopen in zilver, of beter, nen tuneMC Tim wrote:Ik vind het spijtig dt de zadelpen van de Classic-reeks niet in 400mm bestaat, anders had ik die willen aanschaffen.moula wrote:ik heb ook mijn stuurpen al besteld, is de classic line edition van Ritchey, die zijn ook gepolierd/gechromeerd, zadelpen is uitverkocht tot september, dus zal even een tussenoplossing moeten zoeken.
Welke lengte heb jij op je Kona nodig ?
BTW: superbangelijk kader...
Ben al een ganse week aan het zoeken.prideandglory1891 wrote:THomson moete kopen in zilver, of beter, nen tuneMC Tim wrote:Ik vind het spijtig dt de zadelpen van de Classic-reeks niet in 400mm bestaat, anders had ik die willen aanschaffen.moula wrote:ik heb ook mijn stuurpen al besteld, is de classic line edition van Ritchey, die zijn ook gepolierd/gechromeerd, zadelpen is uitverkocht tot september, dus zal even een tussenoplossing moeten zoeken.
Welke lengte heb jij op je Kona nodig ?
BTW: superbangelijk kader...