Do 21/07/2011 Mol
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
De Stadsdichter
- Mountainbiker
- Hanzzer
- Mountainbiker
hoe ligt het parcours erbij in de bossen ? veel modder ? word het dabben of .. ?
het mtb parcours in Reusel lag er vanmorgen echt zalig bij niks plassen ,niks modder alles lag er snel bij . Reusel ligt nog geen 10 km van Mol dus hoop ik dat de bossen er daar even goed bij liggen ...
iemand de tocht nog onlangs gaan verkennen ?
het mtb parcours in Reusel lag er vanmorgen echt zalig bij niks plassen ,niks modder alles lag er snel bij . Reusel ligt nog geen 10 km van Mol dus hoop ik dat de bossen er daar even goed bij liggen ...
iemand de tocht nog onlangs gaan verkennen ?
Ik zal normaal terug aanwezig zijn vanuit het verre West-Vlaanderen vorige editie gereden in november denk ik en het was zalig prachtige streek alleen mijn remblokken volledig naar de vaantjes:zand.
Jullie zijn dat waarschijnlijk gewoon om een paar keer per jaar de remblokken te vervangen maar bij ons is dat soms meer dan 1 jaar rijden op dezelfde remblokken.
De zandgrond zal weer lastig zijn.
Tot zondag.
Jullie zijn dat waarschijnlijk gewoon om een paar keer per jaar de remblokken te vervangen maar bij ons is dat soms meer dan 1 jaar rijden op dezelfde remblokken.
De zandgrond zal weer lastig zijn.
Tot zondag.
- kristof gilis
- Mountainbiker
-
StalseMoosDabber
- Mountainbiker