BK in Halle voor de XC

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Danny001
Mountainbiker

Post by Danny001 »

Granville Team wrote:
Danny001 wrote:Je hebt gelijk. Die heb ik wel maar ze staan nog niet online. Wat nummer is het dat ge zoekt?
Nummer dat ik zoek is 303 (ikke) en 307(ploegmaat).
Alvast bedankt!
Astemblieft
http://farm7.static.flickr.com/6008/595 ... 9df3_b.jpg
Danny001
Mountainbiker

Post by Danny001 »

Kurry wrote:
Danny001 wrote:Je hebt gelijk. Die heb ik wel maar ze staan nog niet online. Wat nummer is het dat ge zoekt?
hey Danny, nu je toch bezig bent, mag je nr 310 ook eens selecteren. I would appreciate! :wink:

Astemblieft
http://farm7.static.flickr.com/6122/595 ... 4936_b.jpg
kristof-taurine
Mountainbiker

Post by kristof-taurine »

Toevallig iemand nr 368, of iemand die fotos heeft van fun B
sven van pollaert
Mountainbiker

Post by sven van pollaert »

hey Danny,

Heb me al onnozel gezocht naar een foto maar nog niks gevonden. Je hebt toch toevalig nr 366 van fun b niet?

Avast bedankt
Timmyy
Mountainbiker

Post by Timmyy »

The S-man wrote:Volgens mij was het sowieso een zeer zware wedstrijd. Als je de tijdsverschillen ziet, weet je genoeg. Pauwels was duidelijk de sterkste, punt aan de lijn.

Voor de rest: dat de crossers het beter doen dan de meeste mtb'ers: logisch want het zijn dikbetaalde profs tegenover mensen die meestal nog gewoon moeten gaan werken. Als je kijkt naar hun begeleiding, entourage, programma dat ze afwerken... zou het eigenlijk beschamend zijn voor hen, dat ze niet beter rijden dan de anderen. En dat die mannen hier zogezegd "in opbouw" voor het winterseizoen aan de start staan, is ook dikke zever. Die staan hier echt wel met een goede conditie aan de start, zoals bvb Pauwels: anders rijdt je Nys die in zeer goede conditie is voor EK en WK niet naar huis.
Pakken deze mannen dan geld (niet dat je mtb voor het geld doet) en UCI punten af van de mtb'ers? Ja, maar hier geldt dan de wet van de sterkste, dus valt er weinig aan te veranderen.

Als de zogezegde pure mountainbikers de profcyclocrossers in de toekomst willen bekampen: moeten er betere structuren en begeleiding komen voor deze jongens... en hier wringt het schoentje!
Er is duidelijk een evolutie bezig naar wedstrijden waar enkel de "elite" mannen nog van tel zijn. En momenteel halen de crossers het grotendeels van de mtb'ers...

En uiteindelijk heb ik zeer veel respect voor de mensen, die werken of nog studeren, die de profs het leven zuur kunnen maken in wedstrijd.
volledig met eens, de crossers moeten niets anders doen dan trainen en rusten.
de mountainbikers gaan nog altijd werken.
Timmyy
Mountainbiker

Post by Timmyy »

weet er iemand waar er foto's zijn van de beloften. ik ben op zoek naar nummer 234. [-o<

alvast bedankt
poly
Mountainbiker

Post by poly »

nog iemand ne foto van mij nr 137 in de FUN A.
Ze hebben mij allesins gefotografeerd.
alvast thanks
vermeulen
Mountainbiker

Post by vermeulen »

The S-man wrote: Voor de rest: dat de crossers het beter doen dan de meeste mtb'ers: logisch want het zijn dikbetaalde profs tegenover mensen die meestal nog gewoon moeten gaan werken. Als je kijkt naar hun begeleiding, entourage, programma dat ze afwerken... zou het eigenlijk beschamend zijn voor hen, dat ze niet beter rijden dan de anderen. En dat die mannen hier zogezegd "in opbouw" voor het winterseizoen aan de start staan, is ook dikke zever. Die staan hier echt wel met een goede conditie aan de start, zoals bvb Pauwels: anders rijdt je Nys die in zeer goede conditie is voor EK en WK niet naar huis.
Pakken deze mannen dan geld (niet dat je mtb voor het geld doet) en UCI punten af van de mtb'ers? Ja, maar hier geldt dan de wet van de sterkste, dus valt er weinig aan te veranderen.

Als de zogezegde pure mountainbikers de profcyclocrossers in de toekomst willen bekampen: moeten er betere structuren en begeleiding komen voor deze jongens... en hier wringt het schoentje!
Er is duidelijk een evolutie bezig naar wedstrijden waar enkel de "elite" mannen nog van tel zijn. En momenteel halen de crossers het grotendeels van de mtb'ers...

En uiteindelijk heb ik zeer veel respect voor de mensen, die werken of nog studeren, die de profs het leven zuur kunnen maken in wedstrijd.
Volgend jaar een nieuwe catergorie namelijk "hors categorie" met prof veldrijders ?
Danny001
Mountainbiker

Post by Danny001 »

poly wrote:nog iemand ne foto van mij nr 137 in de FUN A.
Ze hebben mij allesins gefotografeerd.
alvast thanks
137 FUN A
http://farm7.static.flickr.com/6014/595 ... 94d6_b.jpg
Danny001
Mountainbiker

Post by Danny001 »

kristof-taurine wrote:Toevallig iemand nr 368, of iemand die fotos heeft van fun B
Ik heb wel een foto van U vlo, maar gij zijt ni te zien :-D
Post Reply