Zo 17/07/2011 Stavelot :: 16ème Randonnée VTT de Stavelot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gunnarken
Mountainbiker

Post by Gunnarken »

ben505 wrote:
Gunnarken wrote:We wouden de 45 km doen. Aan de bevoorrading zijden ze ons dat het links omhoog was voor de 45 ... blijkbaar dus niet. Jammer ik had heel goede benen en was dus na de 30km eigenlijk nog niet moe genoeg. Ik had overal nog wa reserve ingebouwd voor de laatste 10, 15 km.
dju dju dju leuke tocht maar door bepijling aan de splitsing/bevoorrading die absoluut niet duidelijk/aanwzeig was, toch een beetje een domper. De "Pain-sausice" heeft wel een beetje goed gemaakt!
wij wouden ook de 45 doen en hebben ook de splitsing gemist en we zatten dan op de 60km we hebben flink afgezien
aj da zal idd wel zijn. maar ja dan heb je ook een heel mooi stukjes MTB Belgie gezien he ;-)
proficiat
DudeWithBike
Mountainbiker
Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Post by DudeWithBike »

Gunnarken wrote:ik lag er daar ook bijna, en ne maat ook. (ik veronderstel dat het een bocht naar rechts was in bosrijke straat?) was inderdaad spekglad! Hopelijk ben je snel weer van de partij!
Die was het inderdaad!! Man man, straf dat er daar niet meer gevallen zijn dan? Zal wellicht aan mijn gebrek aan ervaring liggen. Bij 't remmen begon mijn fiets te slippen en ging zijwaarts. Sloeg daarna over op andere kant en toen was't te laat. Had ik mijn rem moeten lossen toen mijn achterwiel naar voor kwam?
Gunnarken
Mountainbiker

Post by Gunnarken »

DudeWithBike wrote:
Gunnarken wrote:ik lag er daar ook bijna, en ne maat ook. (ik veronderstel dat het een bocht naar rechts was in bosrijke straat?) was inderdaad spekglad! Hopelijk ben je snel weer van de partij!
Die was het inderdaad!! Man man, straf dat er daar niet meer gevallen zijn dan? Zal wellicht aan mijn gebrek aan ervaring liggen. Bij 't remmen begon mijn fiets te slippen en ging zijwaarts. Sloeg daarna over op andere kant en toen was't te laat. Had ik mijn rem moeten lossen toen mijn achterwiel naar voor kwam?
geen idee, ik ben vollenbak met achterrem gaan remmen, voorrem hebbek losgelaten. Ben door de bocht doorgeslipt, en mooi rechtgebleven
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

@Dudewithoutbike : da's wel echt klote om zo'n mooie tocht in mineur te moeten beëindigen - spoedig herstel gewenst en weer snel Dude wíth bike !

't is daar idd een gevaarlijke afdaling - dan is voorkennis soms handig : ik heb daar vantevoren mijn bikemakkers verwittigd en ze zijn netjes achter me gebleven
DudeWithBike
Mountainbiker
Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Post by DudeWithBike »

@gunnarken: wow, amai, duidelijk meer ervaring!

@lowie: inderdaad, en dankuwel! :-D

Hopelijk is het verdict woensdag niet te erg... [-o<
Gunnarken
Mountainbiker

Post by Gunnarken »

DudeWithBike wrote:@gunnarken: wow, amai, duidelijk meer ervaring!

@lowie: inderdaad, en dankuwel! :-D

Hopelijk is het verdict woensdag niet te erg... [-o<
Of gewoon geluk ;-)
success woensdag (hopelijk geen VDB'ke)!
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Gunnarken wrote:We wouden de 45 km doen. Aan de bevoorrading zijden ze ons dat het links omhoog was voor de 45 ... blijkbaar dus niet. Jammer ik had heel goede benen en was dus na de 30km eigenlijk nog niet moe genoeg. Ik had overal nog wa reserve ingebouwd voor de laatste 10, 15 km.
dju dju dju leuke tocht maar door bepijling aan de splitsing/bevoorrading die absoluut niet duidelijk/aanwzeig was, toch een beetje een domper. De "Pain-sausice" heeft wel een beetje goed gemaakt!
Nochtans stond er 25m voor de bevoorrading een pijl dat de 30km daar links naar boven moest.
ben505
Mountainbiker

Post by ben505 »

Gunnarken wrote:
ben505 wrote:
wij wouden ook de 45 doen en hebben ook de splitsing gemist en we zatten dan op de 60km we hebben flink afgezien
aj da zal idd wel zijn. maar ja dan heb je ook een heel mooi stukjes MTB Belgie gezien he ;-)
proficiat
merci
ben505
Mountainbiker

Post by ben505 »

mijn bike was enorm vuil na de rit ik ook :-D hier een pic van mijn bike
Image

Uploaded with ImageShack.us
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

ben505 wrote:mijn bike was enorm vuil na de rit ik ook :-D hier een pic van mijn bike
Image

Uploaded with ImageShack.us
Zo zag die van mij er ook uit nadat we terug aankwamen.
Man man man, wat lag er met momenten veel slijk.
Post Reply