BK in Halle voor de XC

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Danny001
Mountainbiker

Post by Danny001 »

Granville Team wrote:Iemand foto's getrokken van de FUNB klasse zaterdagavond?
Heb je onderweg zien flitsen? Dan is het antwoord ja :-D
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Danny001 wrote:
en waar staan die ergens online dan ?? mijne maat heeft ook meegereden bij de B's

MaC'Red 8)
Danny001
Mountainbiker

Post by Danny001 »

MaC'Red wrote:
Danny001 wrote:
en waar staan die ergens online dan ?? mijne maat heeft ook meegereden bij de B's

MaC'Red 8)
http://www.flickr.com/photos/danny001/
Granville Team
Mountainbiker

Post by Granville Team »

Danny001 wrote:
Ik heb zelf redelijk veel zien flitsen onderweg.
Maar daarmee weet ik nog niet waar die foto's te vinden zijn. :wink:

Bij jouw foto's zie ik er precies geen van de FUNB (nummerborden van 301 - 399)
Danny001
Mountainbiker

Post by Danny001 »

Je hebt gelijk. Die heb ik wel maar ze staan nog niet online. Wat nummer is het dat ge zoekt?
The S-man
Mountainbiker

Post by The S-man »

Volgens mij was het sowieso een zeer zware wedstrijd. Als je de tijdsverschillen ziet, weet je genoeg. Pauwels was duidelijk de sterkste, punt aan de lijn.

Voor de rest: dat de crossers het beter doen dan de meeste mtb'ers: logisch want het zijn dikbetaalde profs tegenover mensen die meestal nog gewoon moeten gaan werken. Als je kijkt naar hun begeleiding, entourage, programma dat ze afwerken... zou het eigenlijk beschamend zijn voor hen, dat ze niet beter rijden dan de anderen. En dat die mannen hier zogezegd "in opbouw" voor het winterseizoen aan de start staan, is ook dikke zever. Die staan hier echt wel met een goede conditie aan de start, zoals bvb Pauwels: anders rijdt je Nys die in zeer goede conditie is voor EK en WK niet naar huis.
Pakken deze mannen dan geld (niet dat je mtb voor het geld doet) en UCI punten af van de mtb'ers? Ja, maar hier geldt dan de wet van de sterkste, dus valt er weinig aan te veranderen.

Als de zogezegde pure mountainbikers de profcyclocrossers in de toekomst willen bekampen: moeten er betere structuren en begeleiding komen voor deze jongens... en hier wringt het schoentje!
Er is duidelijk een evolutie bezig naar wedstrijden waar enkel de "elite" mannen nog van tel zijn. En momenteel halen de crossers het grotendeels van de mtb'ers...

En uiteindelijk heb ik zeer veel respect voor de mensen, die werken of nog studeren, die de profs het leven zuur kunnen maken in wedstrijd.
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Dag Danny, heb je soms ook fotos van de FUNA tijdens lap2 & 3?, te midden de regenbuien :wink:
Nr 158 :wink:
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

The S-man wrote: En uiteindelijk heb ik zeer veel respect voor de mensen, die werken of nog studeren, die de profs het leven zuur kunnen maken in wedstrijd.
=D> =D> =D>

Mooi gezegd!
Granville Team
Mountainbiker

Post by Granville Team »

Danny001 wrote:Je hebt gelijk. Die heb ik wel maar ze staan nog niet online. Wat nummer is het dat ge zoekt?
Nummer dat ik zoek is 303 (ikke) en 307(ploegmaat).
Alvast bedankt!
Kurry
Mountainbiker

Post by Kurry »

Danny001 wrote:Je hebt gelijk. Die heb ik wel maar ze staan nog niet online. Wat nummer is het dat ge zoekt?
hey Danny, nu je toch bezig bent, mag je nr 310 ook eens selecteren. I would appreciate! :wink:
Post Reply