Zo 17/07/2011 Wijgmaal :: Doorheen het Dijleland

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
TomFeyaerts
Mountainbiker

Post by TomFeyaerts »

ik haat het als ik mijn fiets moet laten afspuiten door iemand anders met een hogedrukreiniger! :lol: ik zal morge wel het slijk van mijn fiets halen verder alles ok.
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

spaver wrote:ben er niet meer geraakt deze morgend de wekker stond blijkbaar niet op ach ja de volgende keer dan maar, in plaats gaan zwemmen met de kids en een uurtje op de rollen gereden terwijl naar de tour de frrance gekeken.
excuses excuses ...
:^o
ikke met de fiets
Mountainbiker

TomFeyaerts wrote:ik haat het als ik mijn fiets moet laten afspuiten door iemand anders met een hogedrukreiniger! :lol: ik zal morge wel het slijk van mijn fiets halen verder alles ok.
De mijne heeft thuis direct een flinke beurt gekregen ; ik zag mijn remblokskes nimeer :-D
En, idd, die hoge-drukreinigers is nen [-X .
phille
Mountainbiker

Post by phille »

zijn wielertoeristen he mss lezen ze het forum mee en smijten ze die dingen weg ... Otoh op deze tocht moet je in feite je fiets niet afspuiten ...
Giant2612
Mountainbiker

Post by Giant2612 »

Vandaag gestart voor de 65, jammer genoeg net voor de bevoorrading zwaar gevallen en toch maar gekozen voor de 45. Na een afdaling kwamen we uit een bos en daar was een put,domweg erin en toch weer het nut van de helm bewezen....En dan nog zie je idioten rijden zonder...
De Chrisse
Mountainbiker

Post by De Chrisse »

Dit was een prachtige tocht met veel variatie, op het laatste stuk na

De modder viel al bij al mee. Daar doen we het toch ook een beetje voor...

Echt een aanrader, tot volgend jaar !
Ozz
Mountainbiker

Post by Ozz »

Gekomen voor de 65 en vond het dik OK, pluim voor de organisatie! Zeer goede bepijling (voor mij) en bij de 2 stops was alles aanwezig wat je verwacht. Zijn rond 10h gestart en op die paar druppels na niks van regen gehad, super! ...de thuisblijvers hadden weer eens ongelijk :P Parcour lag er op sommige stukken echt wel zwaar drassig bij, maar ach. MTBers zijn geen baanjanetten éh, lol ^^
Ajja, ...5 keer op den bek gegaan (zonder veel erg :wink: )

tot de volgende!

*edit* vriendelijk gevraagd om zelf de bike te mogen afspuiten (moet op achterbank) en was np! Maar verkies toch ook liever een gewone tuinslang boven een Karcher. Zou een MTB club toch moeten weten imo?!
ivovlo
Mountainbiker

Post by ivovlo »

goeie toer.
km en hm correct aangegeven
bepijling perfect.
tof parcour.
maar ik snap niet wie ze plezier doen om die kleimodderstrook - 6 km voor het einde er in te stoppen. daar ging IEDEREEN te voet en zelfs te voet draaide de fiets vol klei.
laat dat er uit of laat minstens de keuze ad rijders voor alternatief.
ikke met de fiets
Mountainbiker

Trouwens, het MTB-babeke (Eva denkik) was ook vande partij.

'k zag ze bovenop een helling, en moest een paar minuten wachten om de aanhangende mannen-zwerm te laten passeren ... :-D
Ozz
Mountainbiker

Post by Ozz »

ikke met de fiets wrote:Trouwens, het MTB-babeke (Eva denkik) was ook vande partij.

'k zag ze bovenop een helling, en moest een paar minuten wachten om de aanhangende mannen-zwerm te laten passeren ... :-D
in zwart tenueke?
Post Reply