Ter info: in de O2Bikers van enkele maanden geleden staat er een stuk over het inkorten van carbon-spul.bambam wrote:Wat met het inkorten van een carbon stuur? kan je dan nog bar-ends plaatsten? is dit mogelijk of hangt dat af van fabrikant? Iemand ervaring?
Stuurbreedte MTB!
Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
Stuurbreedte MTB!
Mijn stuurbreedte is 57cm en ik vind dit presies een beetje naar de brede kant! Ben in september beginnen MT-biken (reeds 12 tochten) en heb al meermaals ondervonden dat ik bijna niet door sommige wegeltjes ga, ik heb alleszins nie veel over.
Hoe breed rijden jullie?
Thanks, Rudy.
Hoe breed rijden jullie?
Thanks, Rudy.
- Serge R
- Mountainbiker
- Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch
640mm...... maarja ik ben dan ook ne boom van ne vent ........wel niet zo struis wel zo groen.
ff seriues nu
Toen ik mijne fully aan 't bestukken was raade de fabrikant aan om eerst met de volledige breete beginnen te rijden en dit een paar weken vol te houden (afzagen kan men altijd) in het begin was het wel wennen maar nu zou ik niets anders meer willen (enduro)
ff seriues nu
Toen ik mijne fully aan 't bestukken was raade de fabrikant aan om eerst met de volledige breete beginnen te rijden en dit een paar weken vol te houden (afzagen kan men altijd) in het begin was het wel wennen maar nu zou ik niets anders meer willen (enduro)