Kona hei hei supreme

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
moula
Mountainbiker

Kona hei hei supreme

Post by moula »

Hierbij stel ik mijn laatste aanwinst voor:
Kona hei hei supreme
achterdemper: Fox RP 23

Image

Image

Image

voorlopig gaat het nog enkel om de kader en de achterdemper, van zodra de stukken binnenzijn en de fiets in elkaar steekt zal ik meer info en foto's posten ;)
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

brrr ... bangelijk frame ! Topic die ik ga volgen ... =D>
moula
Mountainbiker

Post by moula »

kga er in ieder geval veel kuiswerk aan hebben :D

ik heb ook mijn stuurpen al besteld, is de classic line edition van Ritchey, die zijn ook gepolierd/gechromeerd, zadelpen is uitverkocht tot september, dus zal even een tussenoplossing moeten zoeken.

Voor de rest zullen alle onderdelen van de Fuji op den deze overgezet worden, maar in de toekomst beetje bij beetje vervangen worden door onderdelen die beter bij de fiets passen.

Enkel zoek ik voor nu nog een blauwe stickerset voor mijn rock shox sid race.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

moula wrote:kga er in ieder geval veel kuiswerk aan hebben :D

ik heb ook mijn stuurpen al besteld, is de classic line edition van Ritchey, die zijn ook gepolierd/gechromeerd, zadelpen is uitverkocht tot september, dus zal even een tussenoplossing moeten zoeken.

Voor de rest zullen alle onderdelen van de Fuji op den deze overgezet worden, maar in de toekomst beetje bij beetje vervangen worden door onderdelen die beter bij de fiets passen.

Enkel zoek ik voor nu nog een blauwe stickerset voor mijn rock shox sid race.
Bij bikesport in Asse heb ik nog heel wat stickersets van rock shox zien liggen. Ik kan wel niet met zekerheid zeggen of er blauwe waren ?
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

moula wrote:ik heb ook mijn stuurpen al besteld, is de classic line edition van Ritchey, die zijn ook gepolierd/gechromeerd, zadelpen is uitverkocht tot september, dus zal even een tussenoplossing moeten zoeken.
Ik vind het spijtig dt de zadelpen van de Classic-reeks niet in 400mm bestaat, anders had ik die willen aanschaffen.
Welke lengte heb jij op je Kona nodig ?

BTW: superbangelijk kader...
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

MC Tim wrote:
moula wrote:ik heb ook mijn stuurpen al besteld, is de classic line edition van Ritchey, die zijn ook gepolierd/gechromeerd, zadelpen is uitverkocht tot september, dus zal even een tussenoplossing moeten zoeken.
Ik vind het spijtig dt de zadelpen van de Classic-reeks niet in 400mm bestaat, anders had ik die willen aanschaffen.

THomson moete kopen in zilver, of beter, nen tune
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

prideandglory1891 wrote:
MC Tim wrote:

THomson moete kopen in zilver, of beter, nen tune
Ben al een ganse week aan het zoeken.
Die zilvere Thompson vind ik zeker niet mooi en is ook enorm zwaar in 400mm en ik heb zeker niet het Tune-geld :-D. Stevig zijn die laatste ook zeker niet :P
moula
Mountainbiker

Post by moula »

de classic line bestaat idd niet in 400mm, ik denk dat ik met een 350 zou toekomen, maar moet het nog eens deftig meten.

Heb ook al aan de thomson zitten denken, bij vrv hadden ze wel enkel die met setback en de gewone moest later terug binnenkomen.

Zou graag alles van hetzelfde merk/serie willen, omwille van teveel kleurverschil te vermijden.

Op het gewicht ga ik niet nauw kijken, heb liever 2-300gram meer en betrouwbaar :wink:
moula
Mountainbiker

Post by moula »

Al een deel van de stukken toegekomen:

ritchey classic line stuurpen, kcnc riser stuur, maar deze wordt later nog vervangen door een gepolierd exemplaar, en de blauwe esi grips:

Image

Image

Image

Op de foto komen de handvaten wel zeer licht uit, maar in het echt zijn ze donkerder van kleur.

Nu nog een zadelpen + klem bestellen, zadelpen een gepolierde/chroom en de klem blauw. Hier en daar een blauw accent leggen, maar geen kleurboek van maken :wink:
Trekhond
Mountainbiker

Post by Trekhond »

Is zadelpenklem 30,4?

Veel zoekplezier dan:s
Overlaatst zitten zoeken voor iemand.. Had zijne afgebroken..
Nie makkelijk!
Post Reply