dameszadel

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
Post Reply
floris
Mountainbiker
Location: Stevens Cyclocross & Planet X Compo -- Hopelijk snel de Planet X inruilen voor een ander wapen

dameszadel

Post by floris »

Wie zijn vriendinneke/vrouwke is ook verzot op biken en heeft ook moeilijkheden met haar zadel?

Ik ben dus op zoek naar een goed/comfortabel vrouwenzadel voor mijn vriendin haar cyclocross fiets.

Iemand die ervaring heeft met zo'n zadels?

Zelf heb ik een San Marco Atola (gel around) en Selle Italia Lady op 't oog. Maar ik moet die bestellen en had dus graag wat meer info van jullie kant gehoord.
Eric B
Mountainbiker

Post by Eric B »

Dolce van Specialized

Zit voor haar als gegoten

Eric B
ToM5
Mountainbiker

Post by ToM5 »

De LDY gel flow van Selle Italia is ook een zeer goed zadel vindt mijn vrouw =D>
viper
Mountainbiker

Post by viper »

ToM5 wrote:De LDY gel flow van Selle Italia is ook een zeer goed zadel vindt mijn vrouw =D>
De mijne juist niet, veel te harde drukpunten. Dan liever een goedkoop zadelke van Vetta en sinds kort een Terry.
Heinz
Mountainbiker

Post by Heinz »

Eric B wrote:Dolce van Specialized

Zit voor haar als gegoten

Eric B
Mijn vriendin is hier ook heel tevreden over
Matchbox
Mountainbiker

Post by Matchbox »

Een vrouw die het kan bevestigen: de Dolce van Specialized is voor mij perfect. Enkel wat last van de zitbeentjes als ik lang niet gefietst heb, maar dat is bij iedereen, denk ik.
Post Reply