BK in Halle voor de XC
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
't ziet er idd heftiger uit dan het eigenlijk is. Zelf heb ik geen prob's met deze hindernissen. De rockgardens in het bos vind ik zelfs mooi passen in de omgeving. De houten balken zou ik persoonlijk niet geplaatst hebben, in vervanging zou ik zoeken achter enkele wortelpassages, in zovere extra hindernissen nodig zijn. De rockgardens thv de technische zones zijn echter zo onnatuurlijk dat ze echt storend zijn in het geheel. Deze hebben geen enkele meerwaarde.pieterp wrote:Wat een gebleit, die rockgardens en trapjes stellen toch weinig voor....
Voor mij speelt het eigenlijk allemaal niet zo'n rol. Ik ga om mij te amuseren, en dat zal zonder problemen lukken
-
StalinLegend
- Mountainbiker
Post by StalinLegend »
het is inderdaad geen 'malmedy' maar van 'vlak' is er ook geen sprake...welke startnummer heb je? kzal ff zwaaien als je "supersnel" voorbijkomt na een halve ronde, op één van de stukjes in het bos...malmedy wrote:Snap het probleem niet met die stenen als je naar het buitenland kijkt die krijgen veel moeilijkere opstakels en dit is dan nog vlak een beetje afgekeken van het olypische omloop . Zou zelf nog verder gaan paar grote rotsblokken in een afdaling als soort trap blijft mtb en geen cross .
...en voor grote rotsblokken moet je op het voetbalveldje naast de spoorweg zijn, daar zijn ze bezig het trialparcours aan het uitzetten...
Superdroog. Het is voor 70 % bosgrond, eerder zachte humus die heel wat water kan hebben. De wei ligt er ook nog droog bij. het heeft hier weinig of niets geregent.pédro wrote:Hoe ligt het parcour erbij na de hevige regen van deze nacht? Kan de grond wat water verdragen of zal het vettig (modder) worden?
gr