Zo 10/07/2011 Geluveld :: Geluvelds Weekend VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Giezels
Mountainbiker

Post by Giezels »

De 30 km moeten doen wegens tijdsgebrek.
Tof tochtje, goeie bevoorrading, in orde !
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

pearl jam wrote:
mayohagar wrote:Morgen aanwezig om 7h45. Tweede bevoorrading extra lange stop want super sangria daar.

Speelbosje is aan afrit A17 Beselare
dan is dat de A19 en niet de A17 (kdacht al zoiets)
Sorry!!!! Tis idd aan de afrit van Beselare A19 ipv A17!!!
#-o #-o #-o #-o
Klimmerken
Mountainbiker

Post by Klimmerken »

Goeie rit met veel onverhard en goede bevoorrading. Toch 1 te weinig op de 77km.
mayohagar
Mountainbiker

Post by mayohagar »

Leuke tocht, zeer goede bevoorrading. Bepijling meer dan oke. Een combinatie van de 75 en 50 gedaan om uiteindelijk 67,5 km op de teller te hebben. Volgende week naar Westrozebeke frieten gaan eten...

Dank aan de organisatie.
Kootje Cluyte
Mountainbiker

Post by Kootje Cluyte »

Deze morgen naar Geluveld getrokken vanuit Beselare. De 50 km gereden - leuke rit - goede organisatie - zeer goed bevoorrading - voor herhaling vatbaar - het kortekeerbos was supper, ik dacht dat er geen einde aan zou komen ;o)
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

vandaag naar deze mtb club afgezakt om de 75 km te rijden, waren enkele zeer leuke passages maar verhouding asfalt lag toch vrij hoog tov off road waarschijnlijk heeft omgeving hier heel veel mee te maken. Desalniettemin goede organisatie, lekkere bevoorradingen en zeer goede bepijlingen. Hebben met gisteren Ingelmunster en vandaag hier een leuk West-vlaams mtb weekend achter de rug. Dank aan de organisaties voor het vele werk dat ze er ongetwijfeld ingestopt hebben.
Brede Boskanter
Mountainbiker

Post by Brede Boskanter »

Hier vanmorgen ook vertrokken met een zestal boskanters waarvan drie hele verse .Leuke tocht langs de gekende paden , mooiste vond ik de passage door dat bos .Toch enkele keren op en af rond Beselare .Had de indruk dat er behoorlijk wat volk was waaronder enkele vaders met hun zonen , tis vakantie .Goeie bevoorradingen en een goeie douche achteraf . We zullen volgend weekend met al onze leden ( meer dan 100 ) ons best doen om deze goeie organisatie van vandaag nog te verbeteren . Afspraak met jullie allemaal volgend weekend in Westrozebeke . De groeten.
Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

Zalig tochtje alles keihard en stofferig heb er jammer geneog wa blauwkes aan over gehouden valpartij in boske de kortekeer en mijn schoenen wilden maar nie uit mijn pedalen!
Volgende week Westrozebeke
Leo 95
Mountainbiker

Post by Leo 95 »

Toen ik rond 06.15u opstond was het bij momenten hard aan het regenen.
Gelukkig hebben we het er toch op gewaagd om naar Geluveld te vertrekken om de 50 km te gaan rijden, en gelukkig maar.
Vanaf de start waren de weergoden ons al gunstig gezind en we hebben voor de rest van de tocht nog nauwelijks een spatje regen gezien.

Deze vtt was prima uitgepijld en de bevoorraadingen waren (voor mij toch) dik in orde.
Ik vond dat er veel afwisseling in zat en het toerke rond dat oorlogsmuseum vond ik echt super.

Ik kreeg hier een beetje een vakantiegevoel, en dat deed mij echt deugd.

Volgend jaar kom ik hier weer.

Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Hoi,

Ook genoten van de 76 mooie kms :bounce: :bounce: . Al enkele jaren van de partij en toch weer een paar nieuwe stukjes ontdekt.
Aan de organisatie zou ik zeggen, doe zo voort en tot volgend jaar.

Volgende week op naar Westrozebeke, ieder jaar ook een verzorgde organisatie.

Grtzz

Pompierke
Last edited by Pompierke on Mon 11 Jul 2011 22:08, edited 1 time in total.
Post Reply