Zo 10/07/2011 Ingelmunster :: 6° Zomertocht der Brigandbiker

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Baeske
Mountainbiker

Post by Baeske »

[quote="IvanIvankov"][quote="Baeske"]
Bepijling? oproep aan alle bikers!! laat het ons aub direct weten als er iets mis is aan parcours qua bepijling, binnen 15 min. is het terug in orde, dit hebben we echt niet in de hand [-X[/quote]

Misschien moet je daar aan de paanders (is het daar dat die pijltjes constant gedraaid werden?) iemand permanent (en undercover) plaatsen. Dan kun je meteen die snoodaard bij de kraag vatten als hij weer eens jullie pijltjes saboteert.[/quote]

Is natuurlijk een goed gedacht, maar we kunnen onze mannen en vrouwkes niet missen in onze organisatie om zulke "jammergenoeg" kinderpretjes te voorkomen [-X
Wij draaien nu al op een 30 tal "vrijwillige" helpers, en proberen jullie een prachtige en afwisselende TT te bezorgen :bounce:

En, inderdaad leuke babbel gehad :drunk:
Is ook belangrijk, daar worden de beste contacten gelegd, wederzijds :wink:
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

toe sebiet e
tegen ten 8nnalf benik doa
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

den wakkere bakker gits wrote:toe sebiet e
tegen ten 8nnalf benik doa
awel ik wok
zou eigenlijk mn naam moeten veranderen naar tram 5, pas een update gehad :wink:
QM
Mountainbiker

Post by QM »

Prachtige tocht =D> Duidelijk te zien dat daar heel veel werk in gestoken is, chapeau mannen! =D>
Met hoofdpijn gestart om 8u (efkes in de verte Spiermassa gespot maar die had het druk :wink: ) de hele rit droog gehouden en 73km later met barstende koppijn terug aan de inschrijving, geen apret dus voor mij :( Fiets aan den auto en naar huis, ondanks de hoofdpijn toch ferm genoten van deze rit! =D>
Ice Cube
Mountainbiker

Post by Ice Cube »

de 45 gereden met nummer 931...

Tot de 20 km super geamuseerd, daarna gewoon Bloso route, wat minder.

Dank voor deze mooie voormiddag.

Ciao.
RD
Mountainbiker

Post by RD »

Deze morgen ook aan de start voor de 75km , gisteravond vrienden op bezoek en na teveel glazen wijn pas om 1u in bed beland, deze morgen toch wat blijven liggen en iets later vertrokken dan maar... Waarschijnlijk een aanzienlijk grotere opkomst dan gisteren mede door het goede fietsweer, enkele druppels gevoeld maar dat was het dan ook ( op die ene zeer locale stortbui van dien boer op de paanders zijn waterkanon :-D )
Ondanks dat dit voor mij een thuisritje was toch weer nieuwe plekjes leren kennen =D> , deze tocht is het levende bewijs dat ook hier echt kan gemountainbiked worden, alles is echt eruit gehaald wat er uit te halen viel, goede bepijling, goede bevoorading, vriendelijke medewerkers, kortom gewoon een heel leuke organisatie =D> . Vooral de eerste helft was echt leuk, kl zwitserland,brugflanken, ooigem bos, crosparkoer enz... daarna misschien iets minder maar je moet het doen met wat voorhanden is en dat hebben ze heel mooi gedaan vond ik !
13km voor de meet op de paanders ne nagel los door het loopvlak en zijflank van mijne achterband, Nozich kreeg vooral de zijflank toch niet te best dicht, ne keer of 3 moeten terug stoppen om bij te pompen en met een zwabberende achterband de meet gehaald, achteraf gezien moest ik gewoon mijn wiel ne keer gedemonteerd hebben en wat melk op die zijflank laten lopen hebben met manieren #-o want dat was direct een stuk beter. Aan de aankomst nog geholpen door ne vriendelijke medewerker die prompt naar zijne auto is gelopen achter een deftige pomp want ik moest nog 9km huiswaarts... met bijna 95km tevreden thuisgekomen , tot volgend jaar !!!
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

De 75km gereden, technische stukjes en bosjes waren leuk.
Stukken ertussen beetje saai, hotsebotswegeltjes of asfalt. Maar als je rondkijkt in de streek is er natuurlijk niet veel meer :)
Wel een vraagje, waarvoor waren die startnummertjes die je op de fiets moest hangen? Geen fotograaf gezien en was ook geen chronorit?
Last edited by SD2E on Sun 10 Jul 2011 14:51, edited 1 time in total.
winnitou
Mountainbiker

Post by winnitou »

De speeltuin van Ingelmunster en omstreken mag het gerust genoemd worden. :lol:

Dankzij mijn lokale gidsen Christ , Mathias en Bart konden we de leukste stukken bissen , trissen en zelfs meer.
Op het einde zelfs een beetje "spookgereden" :oops: maar ze waren toch al allemaal gepasseerd.

We kunnen er weer tegen voor een weekske. :drunk:

Tot volgend jaar. =D> =D> =D>
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Pas om 9h30 op de velo geraakt wegens onze 1 jarige huwelijksjubileum gisteren :roll:. Vanuit Rumbeke vertrokken voor een prachtige rit. In Emelgem ingepikt op het parcour van de 72km.

Plichtsgetrouw mijn 2,5 EUR betaald bij terugkomst. Alsnog het laatst uitgedeelde nummerbordje ter herdenking van Spiermassa meegekregen met nr 1029. Dit moet het aantal bikers geweest zijn over de 2 dagen.

Vervolgens in het zog van Tram4 en Bushrider naar huis getjeest.

Hoewel dit een ritje op gekend terrein is blijft hij hier en daar toch verrassen. Dank en poficiat aan de Brigandbikers om hier opnieuw een toptocht van te maken. =D> =D> =D>
Last edited by Falco Peregrinus on Sun 10 Jul 2011 15:12, edited 4 times in total.
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Deze morgen gestart voor de volle 75 km :bounce: :bounce: :bounce:
En het was dus weerom genieten van bij het begin!!! Man, man, dat is dus echt de max langs het kanaal en de brugflanken met de cowboy en de matras en diene andere waarvan de naam mij ontsnapt, en dan bij het binnenkomen van ooigem weeral de duimen en vingers aflikken met ooigembos, crossparcours en da ander bosje!! Het blijft toch wel een supertochtje in eigen streek!! Geen inbreuk aan andere organisatie's maar dit is hier echt mijn ding!! Ik kijk nu al uit naar de wintereditie van jullie tocht. De asfaltstroken neem ik er met veel plezier bij, want ge weet dat er veel leuks op U afkomt!!! :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:
Post Reply