De 30 km moeten doen wegens tijdsgebrek.
Tof tochtje, goeie bevoorrading, in orde !
Zo 10/07/2011 Geluveld :: Geluvelds Weekend VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Klimmerken
- Mountainbiker
Post by Klimmerken »
Goeie rit met veel onverhard en goede bevoorrading. Toch 1 te weinig op de 77km.
- Kootje Cluyte
- Mountainbiker
Post by Kootje Cluyte »
Deze morgen naar Geluveld getrokken vanuit Beselare. De 50 km gereden - leuke rit - goede organisatie - zeer goed bevoorrading - voor herhaling vatbaar - het kortekeerbos was supper, ik dacht dat er geen einde aan zou komen ;o)
vandaag naar deze mtb club afgezakt om de 75 km te rijden, waren enkele zeer leuke passages maar verhouding asfalt lag toch vrij hoog tov off road waarschijnlijk heeft omgeving hier heel veel mee te maken. Desalniettemin goede organisatie, lekkere bevoorradingen en zeer goede bepijlingen. Hebben met gisteren Ingelmunster en vandaag hier een leuk West-vlaams mtb weekend achter de rug. Dank aan de organisaties voor het vele werk dat ze er ongetwijfeld ingestopt hebben.
-
Brede Boskanter
- Mountainbiker
Post by Brede Boskanter »
Hier vanmorgen ook vertrokken met een zestal boskanters waarvan drie hele verse .Leuke tocht langs de gekende paden , mooiste vond ik de passage door dat bos .Toch enkele keren op en af rond Beselare .Had de indruk dat er behoorlijk wat volk was waaronder enkele vaders met hun zonen , tis vakantie .Goeie bevoorradingen en een goeie douche achteraf . We zullen volgend weekend met al onze leden ( meer dan 100 ) ons best doen om deze goeie organisatie van vandaag nog te verbeteren . Afspraak met jullie allemaal volgend weekend in Westrozebeke . De groeten.
Toen ik rond 06.15u opstond was het bij momenten hard aan het regenen.
Gelukkig hebben we het er toch op gewaagd om naar Geluveld te vertrekken om de 50 km te gaan rijden, en gelukkig maar.
Vanaf de start waren de weergoden ons al gunstig gezind en we hebben voor de rest van de tocht nog nauwelijks een spatje regen gezien.
Deze vtt was prima uitgepijld en de bevoorraadingen waren (voor mij toch) dik in orde.
Ik vond dat er veel afwisseling in zat en het toerke rond dat oorlogsmuseum vond ik echt super.
Ik kreeg hier een beetje een vakantiegevoel, en dat deed mij echt deugd.
Volgend jaar kom ik hier weer.
Gelukkig hebben we het er toch op gewaagd om naar Geluveld te vertrekken om de 50 km te gaan rijden, en gelukkig maar.
Vanaf de start waren de weergoden ons al gunstig gezind en we hebben voor de rest van de tocht nog nauwelijks een spatje regen gezien.
Deze vtt was prima uitgepijld en de bevoorraadingen waren (voor mij toch) dik in orde.
Ik vond dat er veel afwisseling in zat en het toerke rond dat oorlogsmuseum vond ik echt super.
Ik kreeg hier een beetje een vakantiegevoel, en dat deed mij echt deugd.
Volgend jaar kom ik hier weer.
Hoi,
Ook genoten van de 76 mooie kms
. Al enkele jaren van de partij en toch weer een paar nieuwe stukjes ontdekt.
Aan de organisatie zou ik zeggen, doe zo voort en tot volgend jaar.
Volgende week op naar Westrozebeke, ieder jaar ook een verzorgde organisatie.
Grtzz
Pompierke
Ook genoten van de 76 mooie kms
Aan de organisatie zou ik zeggen, doe zo voort en tot volgend jaar.
Volgende week op naar Westrozebeke, ieder jaar ook een verzorgde organisatie.
Grtzz
Pompierke
Last edited by Pompierke on Mon 11 Jul 2011 22:08, edited 1 time in total.