Post by El Perro Diablo »
10cm uit de fork uitzagen en ge moogt 'em bij mij thuis afzetten, ferme velo!!!kevx wrote:
Vorkbenen trekken niet scheef, wiel staat mooie recht.matthy_bm wrote:het zijn inderdaad een van de beste drinkbushouderesKresj wrote:waarom niet, ziet er goed uit en weegt niet veel.matthy_bm wrote: waarom een cannondale drinkbushouder ?
ng een vraagje trekken je vorkbenen scheef zoals de sid 26"
door de holle onderpoten dus
Alta Badia vallei, vlakbij Sella massief. De fully gaat ook mee, maar ik vermoed dat de geplande tochten vooral de nadruk hebben op uitzichten en hoogtemeters. Klimmen blijft toch altijd de hoofdmoot in de bergen. En bij het afdalen met een groep van 9 personen moet ge toch niet al te zot doen. We zien wel.IPPE wrote: Dolomieten met ne rigid? Moedige mens.
Naar waar ga je?
SUPER !!! Mag ik vragen welke framemaat dit is en hoe groot ben je (zadelhoogte) aub ?Nr 11 wrote:Eindelijk is deze af dus ziehier wat foto s
Ik zou eerder opteren voor MEER volume, die grammen ga je niet voelen tenzij je elke klim naar boven wil vliegen alsof het je laatste is...catchup! wrote:Alta Badia vallei, vlakbij Sella massief. De fully gaat ook mee, maar ik vermoed dat de geplande tochten vooral de nadruk hebben op uitzichten en hoogtemeters. Klimmen blijft toch altijd de hoofdmoot in de bergen. En bij het afdalen met een groep van 9 personen moet ge toch niet al te zot doen. We zien wel.IPPE wrote: Dolomieten met ne rigid? Moedige mens.
Naar waar ga je?
Heb er ondertussen geax aka's 2.2 opgelegd. Nagenoeg even breed als de mountainkings 2.4, maar met wat minder volume. (en vooral ook minder grammen). supersnel dicht gekregen met notubes.