Zo 3 juli 2011: VIERDE BRUGBERGRACE HUMBEEK
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
fotos.sasbikers
- Mountainbiker
Post by fotos.sasbikers »
Ze staan terug openbaarfotos.sasbikers wrote:Momenteel wordt het webalbum herschikt, dus even geduld en de foto's staan der terug opfotos.sasbikers wrote:De erste fotos zijn afgestempeld en geuploaded.
In totaal zen der iet van een 900 kiekjes
https://picasaweb.google.com/fotos.sasb ... rgRees2011#
https://picasaweb.google.com/fotos.sasb ... ugbergrees#
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
El Perro Diablo wrote:Stoffell wrote:Perro schreef:
(mijn idee is dat al wie na den top 5 kwam, veel harder heeft afgezien en 'k zal er nie ver naast zitten mijn gedacht....voor de snelle gaste is dit wat meer "routinne"...)
De kerels (en vrouwke) die zo "eens" beslissen om ne keer solo mee te doen, die hebben wss heel hard op hun tanden moeten bijten.(waarvoor mijn dikke respect)
Idd, ondanks slechts 5 hoogtemeters op 4 uur, is't best heel zwaar. Ge moet overal blijven stampen én al die hobbeltjes werken serieus op uw systeem na een paar uur...maw, ja 't is fokking zwaar, maar zo ziet het er helemaal nie uit. Volgend jaar kom ik met ne fully.Ik zal u moeten gelijk geven.
vorige week nog de 65 van RDHF gereden maar die 4 uren hier waren zeker even zwaar.
Vooral het feit dat men niet kan recupereren. Ik de ardennen kan men de benen nog eens stilhouden op een afdaling.
Resultaat verzuring tot en met en na 3 uur helemaal geblokkeerd. Uiteindelijk 14de. Op 200 m vd finish nog ene terug ingehaald.
Ikke mee nen tracteur met een schoep( nen dag of 3 oep voorhand)
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
- gettah
- Mountainbiker
Voor de mannen die de mail nog niet hebben ontvangen.....
Stuur ne mail met aanvraag voor de volledige uitslag met rondetijden etc. naar --> brugbergrees@sasbikers.be
G.
Stuur ne mail met aanvraag voor de volledige uitslag met rondetijden etc. naar --> brugbergrees@sasbikers.be
G.