Zo 10/07/2011 Ingelmunster :: 6° Zomertocht der Brigandbiker

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
slappetieze2
Mountainbiker

Post by slappetieze2 »

8) 8) 8) 8) Ellaba @ ""Bakkerke"" wanneer zette gij nu aan ????????????
Kwestie van ne keer toope te biken ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) .

GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
Woody 7
Mountainbiker

Post by Woody 7 »

weet er iemand als er over grondgebied Izegem of het dichts bij wordt gereden?! En zo ja op hoe veel km's vanaf de start ongeveer van de 75km.Want er is daar het provinciaal kampioenschap voor aspiranten wielrenners en zou die graag eens meepikken(om te zien naar m'n nicht die deelneemt) op het traject van de 75km mtb.
Btw ,vorig jaar hier me rot geamuseerd met al die technische stukken :lol: en aangezien ik weer overal moet zijn en deze absoluut wil rijden moet ik e beetje schikken é...
sublover
Mountainbiker

Post by sublover »

spiermassa wrote:kben al heelntijd mijne camera vergeten ,daarom een filmke van bevriende bikers van vorige jaren

Als ik dat filmke bekijk dan begint het serieus te kriebelen, echte mountainbike fun!

Dat is de reden waarom ik terug bike.
mabski
Mountainbiker

Post by mabski »

zitten de toffe stukskes (crossparcours, klein zwitserland, ooigembos,...) ook in de 52 km, ik heb namelijk geen tijd om de 75 km te doen
mx#41
Mountainbiker

Post by mx#41 »

davy wrote:
Tronik wrote:Net terug van alle stroken.
Er is al heel wat gesnoeid geweest.Bedankt hiervoor!
Klein Zwitserland ligt er zalig bij en ik heb de indruk dat dit wat vergroot is.
Ook is zetel uit oudeleie gehaald #-o [-X :evil:
Tot volgende week zaterdag en zondag op deze niet te missen VTT. 8) =P~
klopt, in klein zwitserland zij we al geweest om de netels wat terug naar de achtergrond te dringen.

Toen we er waren hebben we ook een dode vos aangetroffen op het pad.
wist niet eens dat we die daar hadden. #-o
Het stikt ervan, en ik kan het weten!
davy
Mountainbiker

Post by davy »

mabski wrote:zitten de toffe stukskes (crossparcours, klein zwitserland, ooigembos,...) ook in de 52 km, ik heb namelijk geen tijd om de 75 km te doen
ja alles die je noemt zit in de 52km.

In de 42 zitten die niet.
davy
Mountainbiker

Post by davy »

naast de geafficheerde afstanden
25km, 42km 52km en 75km (die eigenlijk 72 is)

hebben we een extra afstand van 63km die kan gekozen worden

was ik vergeten te vermelden :oops:
Last edited by davy on Thu 07 Jul 2011 23:37, edited 1 time in total.
davy
Mountainbiker

Post by davy »

Woody 7 wrote:weet er iemand als er over grondgebied Izegem of het dichts bij wordt gereden?! En zo ja op hoe veel km's vanaf de start ongeveer van de 75km.Want er is daar het provinciaal kampioenschap voor aspiranten wielrenners en zou die graag eens meepikken(om te zien naar m'n nicht die deelneemt) op het traject van de 75km mtb.
Btw ,vorig jaar hier me rot geamuseerd met al die technische stukken :lol: en aangezien ik weer overal moet zijn en deze absoluut wil rijden moet ik e beetje schikken é...
Izegem zit in de 72 en 42km de andere afstanden komen niet over Izegem.

Je paseert Izegem wel zeer vroeg: na 10km
wil je izegem op het laatst kies dan de 63km en rij op het laatse na je tocht via het parcours naar Izegem na de izegemlus kom je terug in Ingelmunster langs kanaal en kun je terug naar start zo heb je ook volledige parcour mee.
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

slappetieze2 wrote:8) 8) 8) 8) Ellaba @ ""Bakkerke"" wanneer zette gij nu aan ????????????
Kwestie van ne keer toope te biken ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) .

GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
Om 8u30 zal dat zijn ong.
Komme met de velo uit Gits af Normaal ben ik stipt moja a het werk een beetje uitloopt.
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Kom morgen af voor de 75.
Reed hem de vorige 2 jaar en vind dit een hele mooie en leuke tocht.
Nee, niet te veel hm, maar wel veel technische fun en aangelegde 'parcourkes' die echt de moeite zijn. Eens iets anders dan de Kluis.
Wel al 14 dagen niet op m'n mtb gereden, maar net terug van 4-daagse fietsvakantie, dus de km zouden geen probleem mogen zijn.
Tot zaterdag.
Post Reply