Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
-
den ben
- Mountainbiker
Deze zomer zijn we terug in pals. vorig jaar hebben we moeten annuleren maar dit jaar heb ik zeker terug zin in een mooi ritje op de mtb (als dat kan en mag natuurlijk). Twee zomers geleden ben ik eens met jullie (oa univega en coyote) meegereden en vond het super. Ik reed met een Canyon en had een oranje shirt aan (ben nochtans geen nederlander..) Ik ben in Pals van 22 juli tot 5 augustus. Univega: ik heb wel je nummer niet meer. Tot op het strand van platja.
Natuurlijk mag je mee !den ben wrote:Deze zomer zijn we terug in pals. vorig jaar hebben we moeten annuleren maar dit jaar heb ik zeker terug zin in een mooi ritje op de mtb (als dat kan en mag natuurlijk). Twee zomers geleden ben ik eens met jullie (oa univega en coyote) meegereden en vond het super. Ik reed met een Canyon en had een oranje shirt aan (ben nochtans geen nederlander..) Ik ben in Pals van 22 juli tot 5 augustus. Univega: ik heb wel je nummer niet meer. Tot op het strand van platja.
hi sportieve collega's,
ik hoop met jullie mee te mogen biken deze zomer, wij verblijven in Tossa de Mar van 21/7 tem 31/7 en met MTB en ik hebben er vreselijk veel zin in!! verplaatsen is geen probleem om naar jullie startpunt te komen..
ik stuur 'Den Ben' en 'Coyote' alvast mijn gsmnr per PB - als Belg engageer ik mij ook voor een donkere trappist achteraf voor het proces van botopbouw te versnellen!!
sportieve groeten,
Dries0_1
ik hoop met jullie mee te mogen biken deze zomer, wij verblijven in Tossa de Mar van 21/7 tem 31/7 en met MTB en ik hebben er vreselijk veel zin in!! verplaatsen is geen probleem om naar jullie startpunt te komen..
ik stuur 'Den Ben' en 'Coyote' alvast mijn gsmnr per PB - als Belg engageer ik mij ook voor een donkere trappist achteraf voor het proces van botopbouw te versnellen!!
sportieve groeten,
Dries0_1
- bollie
- Mountainbiker
Heb er echt al zin an...zondag vertrekken .Had nog wel wat problemen met de fiets .Afgelopen april had ik al problemen met de achterrem en nu bleek de rem , dat gedeelte dat op het stuur zit , te lekken .Moest een nieuwe bestellen...165 euro
..moet niet gekker worden .Gelukkig van coyote een site gekregen in duistland.en hier dus hier de remhendel besteld ...93 euro
.Gisteren werd deze afgeleverd...net op tijd...ppfff..Zat hem wel te knijpen
..als deze 2 dagen later zou komen had ik deze moeten laten doorsturen naar Platja...en dan maar hopen dat ik daar kan fietsen ..Vandaag deze er even opzetten en nieuwe olie erin...Afdalen zal nu een stuk beter gaan omdat ik nu weer op de rem kan vertrouwen
.Zondagvroeg vertrekken en maandag in de middag zijn we er .Donderdag met Univega de eerste rit..en dan maar wachten op Coyote...en de rest....tot later in Platje 
in april dit jaar al eens gaan prospecteren in Tossa - het gaat er 'zachtjes uitgedrukt' nooit plattekes aantoe ttz de baan van Tossa richting Lloret is een bommeke vol hoogtemetersunivega wrote:Dan gaan we jullie langs enkele mooie tracks terug naar Tossa brengen.
ik kijk er al naar uit, graag tot gauw.
Dries0_1
-
gabberlove
- Mountainbiker
Post by gabberlove »
Wij vertrekken binnen enkele uren,met mene cube reaction maar het zal niet zijn om hem daar te gebruiken waarvoor hij dient(herstellende spierscheur en een conditie zo goed als 0,0)maar wel om met het vrouwke te gaan fietsen.Misschien zie ik jullie wel eens op den dijk bij jullie vertrek.Have fun en misschien tot daar!!! 
Vandaag naar Fitor geweest, een pittig tochtje. Bollie zijn conditie is nu al top.
Gabberlove: als je graag hersteltraining doet kan je via het spoorweggetje naar Girona gaan, redelijk vlak met hier en daar enkele lichte heuveltjes, als je niet weet waar het spoorweggetje ligt, brengen we je wel terplaatse. Of nog beter, je fiets op de bus en van Girona naar huis.
Gabberlove: als je graag hersteltraining doet kan je via het spoorweggetje naar Girona gaan, redelijk vlak met hier en daar enkele lichte heuveltjes, als je niet weet waar het spoorweggetje ligt, brengen we je wel terplaatse. Of nog beter, je fiets op de bus en van Girona naar huis.