BK in Halle voor de XC

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Danny001
Mountainbiker

Post by Danny001 »

Ben gisteren nog eens gaan zien. Tis hier op 3 Km van mijn woonst. Nog niks te zien. Ik denk dat ze pas dit weekend zullen beginnen met de voorbereidingen zodat er vanaf woensdag zal kunnen gereden worden.

Het wordt een kolfje naar het wiel van iemand die heel explosief met zijn krachten kan omgaan en die aan hoge snelheid door korte bochten tussen de bomen kan laveren. Geen niner dus :-D
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Danny001 wrote:Ben gisteren nog eens gaan zien. Tis hier op 3 Km van mijn woonst. Nog niks te zien. Ik denk dat ze pas dit weekend zullen beginnen met de voorbereidingen zodat er vanaf woensdag zal kunnen gereden worden.

Het wordt een kolfje naar het wiel van iemand die heel explosief met zijn krachten kan omgaan en die aan hoge snelheid door korte bochten tussen de bomen kan laveren. Geen niner dus :-D

We zullen na het droppen van the flag eens spreken eh. Geoffry Maes zal wss met ne Niner starten....
StalinLegend
Mountainbiker

Post by StalinLegend »

Danny001 wrote:Ben gisteren nog eens gaan zien. Tis hier op 3 Km van mijn woonst. Nog niks te zien. Ik denk dat ze pas dit weekend zullen beginnen met de voorbereidingen zodat er vanaf woensdag zal kunnen gereden worden.

Nie goed gekeken dan [-X

2 dagen met grote ploeg gemaaid, gesnoeid, gebladblaasd, enz.

niner maakt ier zeker een kans, betere grip in stukken bergop met bosgrond zal heel belangrijk zijn

iemand met niner maakt volgens mij een grote kans --- afhankelijk van zijn/haar benen ook é
Danny001
Mountainbiker

Post by Danny001 »

StalinLegend wrote:

Nie goed gekeken dan [-X

2 dagen met grote ploeg gemaaid, gesnoeid, gebladblaasd, enz.

niner maakt ier zeker een kans, betere grip in stukken bergop met bosgrond zal heel belangrijk zijn

iemand met niner maakt volgens mij een grote kans --- afhankelijk van zijn/haar benen ook é
Kem ze zien staan met de blauwe camionette en remorque maar inderdaad niet gezien waar ze bezig waren. Kzal nog is gaan kijken :-D
appel
Mountainbiker

Post by appel »

Vandaag daar eens gaan joggen en ook gezien dat een aantal kleine wegjes met een bosmaaier serieus breder gemaakt zijn.

Ik heb ook gezien dat een priveweg die al jaar en dag voor voetgangers open is plots voor iedereen is afgesloten met een bareel en dranghek, wegens privégebied. (het wegje vanop de Nachtegaalstraat het bos in, waar je met de tt in Buizingen wel in mocht)
Zou dit iets te maken hebben met het bk? Te veel mensen die er toch infietsen?/werken voor het parcours?...?

En nog een vraagje: Weet iemand soms of je tijdens de trainingsuren ook het parcours mag uittesten als (lokale) niet-deelnemer? [-o<

grtz
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

appel wrote:Vandaag daar eens gaan joggen en ook gezien dat een aantal kleine wegjes met een bosmaaier serieus breder gemaakt zijn.

Ik heb ook gezien dat een priveweg die al jaar en dag voor voetgangers open is plots voor iedereen is afgesloten met een bareel en dranghek, wegens privégebied. (het wegje vanop de Nachtegaalstraat het bos in, waar je met de tt in Buizingen wel in mocht)
Zou dit iets te maken hebben met het bk? Te veel mensen die er toch infietsen?/werken voor het parcours?...?

En nog een vraagje: Weet iemand soms of je tijdens de trainingsuren ook het parcours mag uittesten als (lokale) niet-deelnemer? [-o<

grtz
Ik ga volgende week vrijdag ook een kijkje nemen met de bike dus is het idd leuk om weten of we op het parcours mogen. Ik denk er zelfs aan om mee te doen bij de fun B.

Echter is explosiviteit niet meteen mijn sterke punt :roll: #-o Eerst wat parcourkennis opdoen en zie dan wel wat ik doe

MaC'Red 8)
Danny001
Mountainbiker

Post by Danny001 »

Je kan inderdaad zien waar den bosmaaier gepasseerd is. Het komt schoon!
Het stuk privébos, waar de technische stukken van het parcours liggen is afgesloten.
mars
Mountainbiker

Post by mars »

vandaag gaan trainen op parcour toch een pittig rondje hoor
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

mars wrote:vandaag gaan trainen op parcour toch een pittig rondje hoor
Nuttige tips ??

MaC'Red 8)
squirelle
Mountainbiker

Post by squirelle »

vandaag een paar toerkes gaan doen op het parcour.
en tis idd. redelijk pittig maar heb wel mijn bedenkingen bij de
onnatuurlijke hindernissen die de bouwers op den toer aan
maken zijn.
vb.in een klim 6 a 7 treinbils op de grond leggen waar je wel over kan fietsen maar veel sneller bent als je loopt,en als je dan weet dat je op den toer al minstens 4 keer van de fiets moet om over nen boom van 40 50 cm doorsnee te gaan vind ik het er wel wa over.(goed voor de veldrijders zekers)
en nog maar te zwijgen van die lading rotsblokken die ze op 2 plaatsen op het parcour hebben afgekapt waar je over moet, goed voor de lekke banden en vragen om valpartijen.
ik hoop dat ze daar tegen volgend weekend nog iets aan veranderen.
Post Reply