Het wordt een kolfje naar het wiel van iemand die heel explosief met zijn krachten kan omgaan en die aan hoge snelheid door korte bochten tussen de bomen kan laveren. Geen niner dus
BK in Halle voor de XC
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Ben gisteren nog eens gaan zien. Tis hier op 3 Km van mijn woonst. Nog niks te zien. Ik denk dat ze pas dit weekend zullen beginnen met de voorbereidingen zodat er vanaf woensdag zal kunnen gereden worden.
Het wordt een kolfje naar het wiel van iemand die heel explosief met zijn krachten kan omgaan en die aan hoge snelheid door korte bochten tussen de bomen kan laveren. Geen niner dus
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Danny001 wrote:Ben gisteren nog eens gaan zien. Tis hier op 3 Km van mijn woonst. Nog niks te zien. Ik denk dat ze pas dit weekend zullen beginnen met de voorbereidingen zodat er vanaf woensdag zal kunnen gereden worden.
We zullen na het droppen van the flag eens spreken eh. Geoffry Maes zal wss met ne Niner starten....
-
StalinLegend
- Mountainbiker
Post by StalinLegend »
Nie goed gekeken danDanny001 wrote:Ben gisteren nog eens gaan zien. Tis hier op 3 Km van mijn woonst. Nog niks te zien. Ik denk dat ze pas dit weekend zullen beginnen met de voorbereidingen zodat er vanaf woensdag zal kunnen gereden worden.
2 dagen met grote ploeg gemaaid, gesnoeid, gebladblaasd, enz.
niner maakt ier zeker een kans, betere grip in stukken bergop met bosgrond zal heel belangrijk zijn
iemand met niner maakt volgens mij een grote kans --- afhankelijk van zijn/haar benen ook é
Kem ze zien staan met de blauwe camionette en remorque maar inderdaad niet gezien waar ze bezig waren. Kzal nog is gaan kijkenStalinLegend wrote:Nie goed gekeken danDanny001 wrote:Ben gisteren nog eens gaan zien. Tis hier op 3 Km van mijn woonst. Nog niks te zien. Ik denk dat ze pas dit weekend zullen beginnen met de voorbereidingen zodat er vanaf woensdag zal kunnen gereden worden.
Het wordt een kolfje naar het wiel van iemand die heel explosief met zijn krachten kan omgaan en die aan hoge snelheid door korte bochten tussen de bomen kan laveren. Geen niner dus![]()
2 dagen met grote ploeg gemaaid, gesnoeid, gebladblaasd, enz.
niner maakt ier zeker een kans, betere grip in stukken bergop met bosgrond zal heel belangrijk zijn
iemand met niner maakt volgens mij een grote kans --- afhankelijk van zijn/haar benen ook é
Vandaag daar eens gaan joggen en ook gezien dat een aantal kleine wegjes met een bosmaaier serieus breder gemaakt zijn.
Ik heb ook gezien dat een priveweg die al jaar en dag voor voetgangers open is plots voor iedereen is afgesloten met een bareel en dranghek, wegens privégebied. (het wegje vanop de Nachtegaalstraat het bos in, waar je met de tt in Buizingen wel in mocht)
Zou dit iets te maken hebben met het bk? Te veel mensen die er toch infietsen?/werken voor het parcours?...?
En nog een vraagje: Weet iemand soms of je tijdens de trainingsuren ook het parcours mag uittesten als (lokale) niet-deelnemer?
grtz
Ik heb ook gezien dat een priveweg die al jaar en dag voor voetgangers open is plots voor iedereen is afgesloten met een bareel en dranghek, wegens privégebied. (het wegje vanop de Nachtegaalstraat het bos in, waar je met de tt in Buizingen wel in mocht)
Zou dit iets te maken hebben met het bk? Te veel mensen die er toch infietsen?/werken voor het parcours?...?
En nog een vraagje: Weet iemand soms of je tijdens de trainingsuren ook het parcours mag uittesten als (lokale) niet-deelnemer?
grtz
- MaC'Red
- Mountainbiker
Ik ga volgende week vrijdag ook een kijkje nemen met de bike dus is het idd leuk om weten of we op het parcours mogen. Ik denk er zelfs aan om mee te doen bij de fun B.appel wrote:Vandaag daar eens gaan joggen en ook gezien dat een aantal kleine wegjes met een bosmaaier serieus breder gemaakt zijn.
En nog een vraagje: Weet iemand soms of je tijdens de trainingsuren ook het parcours mag uittesten als (lokale) niet-deelnemer?![]()
grtz
Echter is explosiviteit niet meteen mijn sterke punt
MaC'Red
-
squirelle
- Mountainbiker
vandaag een paar toerkes gaan doen op het parcour.
en tis idd. redelijk pittig maar heb wel mijn bedenkingen bij de
onnatuurlijke hindernissen die de bouwers op den toer aan
maken zijn.
vb.in een klim 6 a 7 treinbils op de grond leggen waar je wel over kan fietsen maar veel sneller bent als je loopt,en als je dan weet dat je op den toer al minstens 4 keer van de fiets moet om over nen boom van 40 50 cm doorsnee te gaan vind ik het er wel wa over.(goed voor de veldrijders zekers)
en nog maar te zwijgen van die lading rotsblokken die ze op 2 plaatsen op het parcour hebben afgekapt waar je over moet, goed voor de lekke banden en vragen om valpartijen.
ik hoop dat ze daar tegen volgend weekend nog iets aan veranderen.
en tis idd. redelijk pittig maar heb wel mijn bedenkingen bij de
onnatuurlijke hindernissen die de bouwers op den toer aan
maken zijn.
vb.in een klim 6 a 7 treinbils op de grond leggen waar je wel over kan fietsen maar veel sneller bent als je loopt,en als je dan weet dat je op den toer al minstens 4 keer van de fiets moet om over nen boom van 40 50 cm doorsnee te gaan vind ik het er wel wa over.(goed voor de veldrijders zekers)
en nog maar te zwijgen van die lading rotsblokken die ze op 2 plaatsen op het parcour hebben afgekapt waar je over moet, goed voor de lekke banden en vragen om valpartijen.
ik hoop dat ze daar tegen volgend weekend nog iets aan veranderen.