Zo 03/07/2011 Oud-Heverlee :: 19de Meerdaal Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
nightmare
Mountainbiker

Post by nightmare »

phille wrote:

binnen een half uurkes beschikbaar
tof filmke!!!
wardje
Mountainbiker

Post by wardje »

de 2de bevoorrading in Archennes ging ne fietser vlak voor mij op de grond en ik kon hem niet meer ontwijken.
Ik dacht dan maar, derop en dan derover en hopen dat het zou lukken.
Het is niet gelukt en met nen dikke smak ben ik overkop met de rechterkant van mijn bakkes op de grond gekwakt.
Helm kapot, bril kapot en vingers geschaafd. De gevolgen van de whiplash of zoiets zijn voor morgen (zit nu al met stekende koppijn) :evil:

de gevolgen:

Image

Tussen (): organisatie, signalisatie , bevoorradingen, pechverhelping, rode kruishulppost enz .... PERFECT !!!!

Bravo neerbergfietsers! =D> =D>[/quote]

Al goed dat je die helm droeg! Ik heb er op deze tocht 2 zien rijden zonder helm #-o niet te geloven!!!![/quote] #-o #-o #-o #-o
snap ik ook niet meer , zeker een stuk of 4 gezien zonder helm , die dan nog risico s nemen ook foei , en onbegrijpelijk ,, misschien keikoppen .... :drunk:
DudeWithBike
Mountainbiker
Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Post by DudeWithBike »

koppigaard wrote:Straffe toeren, een nummerplaat verliezen. En dan nog wel een nieuwe. Zelf ben ik ook al heel wat verloren, 1 handschoen, 3 computerkes, een bandana, 1 gloednieuwe T-shirt, 4 handdoeken, tot wanhoop van mijn vrouw. Mocht mijn hoofd los staan enzoverder...Ik hoop dat die ene tip je kan verder helpen.
Wel, blijkbaar is dat bevestigingssysteem op de Thule fietsendrager toch niet 100% zoals het moet want dan was ik ze niet kwijtgespeeld. Ben ondertussen langs de Auto5 geweest voor een nieuwe, zou teveel moeite/tijd kosten om die te gaan zoeken op basis van één tip. En trouwens, ze is toch al overreden :-D

1 handschoen, hmm, da's volgens mij ook straf!

Het ergste dat ik ooit kwijtgespeeld ben (durf het bijna niet zeggen) zijn de sleutelkes van mijne fietsendrager. Jawel, ook de reserve! Ik had dat ding nog maar twee dagen dus de routine zat er nog niet in. En het was er nog niet van gekomen om dat reservesleutelke apart te leggen. Dus na een stevige TT was den deze vertrokken terwijl de sleutelkes en de fietscomputer nog op de drager lagen. Na een paar honderd meter (en veel bochten en kasseien en een kerkplein met veel beweging en ...) viel mijn 0.02 euro en ben ik gestopt. Fietscomputer lag er nog op, sleutelkes niet meer. Nog terug gaan kijken maar niets te zien (er hing uiteraard ook geen sleutehanger aan).
Enfin, halve week rondgereden met lege fietsendrager dus. Ondertussen weet ik ook heel goed waar je Thule sleutelkes kunt kopen! #-o

Tip: ALTIJD grote sleutelhanger aan kleine sleutelkes hangen!
Mich De Meyst
Mountainbiker

Post by Mich De Meyst »

Een welgemeende dank aan alle deelnemers en voor jullie lovende commentaren!

Hopelijk tot volgende jaar op onze jubileumeditie. Afspraak op de eerste zondag van juli 2012...

Downhill Bikers
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

koppigaard wrote:
ikke met de fiets wrote:Mijn fluo-groen cijferslotje moet daar ook nog ergens aan de afsluiting van de fietsbewaking hangen ...
En je fiets hangt daar ook nog aan vast, veronderstel ik. Dus vanaf nu is het 'Ikke zonder de fiets'.
:-D
Mich De Meyst
Mountainbiker

Post by Mich De Meyst »

@ Koppigaard

Zo gedetailleerde statistieken hebben we niet :-)

Jullie waren in totaal met 1600 waarvan net geen 400 op de 100km. Als ik goed geteld op mijn bevoorrading heb waren er +- 20 dames op de 75 & 100km (veel te weing dus :-) )

Op de 75km waren het er in totaal een kleine 200 deelnemers
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

@ Mich
Mijn dank, het is mij voldoende maar een mens wil altijd wat meer. Vandaar mijn probeersel. Ik stip deze TT alvast rood aan in mijn agenda voor volgend jaar.
Glenn92
Mountainbiker
Location: 1x carbon,2x staal,1x tita en nen Speed Triple en GT380

Post by Glenn92 »

phille wrote:

binnen een half uurkes beschikbaar
Goe gedaan !

Ik kom 2 keer in het filmke voor :lol:
castillio
Mountainbiker

Post by castillio »

op welke site komen de foto's dat genomen zijn?
Bully30
Mountainbiker

Gps track

Post by Bully30 »

Heeft iemand de gpx track van de 45 of 60km, kzou hem graag eens willen narijden.
Post Reply