Zo 03/07/2011 Oud-Heverlee :: 19de Meerdaal Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
snellejowan
Mountainbiker
Location: SCOTT Scale 910 - CANYON Grand Canyon AL 29 SLX - LITEVILLE 301 - GT Xizang '97

Post by snellejowan »

Heeft er iemand de track van de 100km in GPX?
ik zou de tocht morgen eens willen rijden... 8)
Johan
Vedette
Mountainbiker

Post by Vedette »

gpx bestanden zijn te vinden op Garmin connect. Typ Oude Heverlee als locatie en filter km op 95 tot 105 en je ziet direct een vijftal files staan die je kan downloaden.

Over de tocht zelf niks dan lof. =D> Een echte klassieker met in 't begin te veel dreven waar we tegen tgv snelheid doorvlogen. Na 50 km kwamen dan natuurlijk de soms wel pittige klimmekes. Veel leuke afdalingen en super bevoorradingen. Ook de service van de dames aan de bevoorradingen was toppie. Tot volgend jaar.
snellejowan
Mountainbiker
Location: SCOTT Scale 910 - CANYON Grand Canyon AL 29 SLX - LITEVILLE 301 - GT Xizang '97

Post by snellejowan »

bedankt voor jullie talrijke reacties en links.
Die ga ik morgen eens doen se!
:P
Johan
BeemerXXL
Mountainbiker

Post by BeemerXXL »

Had vorig jaar de 100 gedaan en wist wat er me te wachten stond.

Die hm's leken me ook overdreven, zo voelde ze niet aan vorig jaar en dit jaar met men garmin bleken ze minder da aangegeven.

Dit jaar maar de 75km uitgereden vermits ik gans de nacht had moeten werken en rechtstreeks van het werk kwam. Sommige grasvelden in het lekkere zonnetje leken me wel aantrekkelijk om een dutje te doen... :wink:

Voor mij blijft deze tourtocht een MUST DO!
DudeWithBike
Mountainbiker
Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Post by DudeWithBike »

Kans is klein maar toch een poging: iemand toevallig een (nieuwe) nummerplaat gevonden? Want ik ben er eentje kwijt...
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

DudeWithBike wrote:Kans is klein maar toch een poging: iemand toevallig een (nieuwe) nummerplaat gevonden? Want ik ben er eentje kwijt...
LOL !!! Ik ben over eene gereden met de wagen bij het naar huis rijden. Sorry , zag er een nieuwe uit.

Aan de Korbeekdamstraat waar die over de treinsporen gaat. Daar lag een nummerplaat.
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Straffe toeren, een nummerplaat verliezen. En dan nog wel een nieuwe. Zelf ben ik ook al heel wat verloren, 1 handschoen, 3 computerkes, een bandana, 1 gloednieuwe T-shirt, 4 handdoeken, tot wanhoop van mijn vrouw. Mocht mijn hoofd los staan enzoverder...Ik hoop dat die ene tip je kan verder helpen.
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

Mijn fluo-groen cijferslotje moet daar ook nog ergens aan de afsluiting van de fietsbewaking hangen ...
phille
Mountainbiker

Post by phille »

binnen een half uurkes beschikbaar
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

ikke met de fiets wrote:Mijn fluo-groen cijferslotje moet daar ook nog ergens aan de afsluiting van de fietsbewaking hangen ...
En je fiets hangt daar ook nog aan vast, veronderstel ik. Dus vanaf nu is het 'Ikke zonder de fiets'.
Hebben de Downhillbikers al een keertje stil gestaan biij mijn statistiekenvraag? Hoeveel van dit en dat...laat eens iets horen.
Post Reply