Zo 03/07/2011 Breedhout / Halle :: 10de Breedhoutse MTB Toch

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bdc
Mountainbiker

Post by bdc »

Leuke tocht, 35km waren goed om uit te waaien na een dagje festival in Arras (FR). Uitstekend afgepijld, zalige bevoorrading.

'k Denk wel dat het mooiste stuk op de 55km lag, na de bevoorrading, en dat 'k dat dus gemist heb, maar ja, moest proper veschijnen op ne jubilee, en met weinig slaap had 'k geen fut om de 55km snel d'r door te jagen.

Douches waren er zeker, enkele huizen verderop, in iemand tuin in een schuur - niet zo duidelijk aangeduid, maar ge moest het gewoon even vragen aan één van de vriendelijke medewerkers. De douche zelf was bovendien zalig :-)
mtbbreedhout
Mountainbiker

Post by mtbbreedhout »

Namens ons clubje een woordje van dank aan alle deelnemers. De weergoden waren ons gunstig gezind en de deelnemers overwegend tevreden. Meer moet dat niet zijn. Tot volgend jaar !!!
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Zit de persoon met de Witte GT 29'r hier op't forum? Waar blijven uw foto's? :lol:
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

J.E. wrote:
Herminator wrote:Mooie goed georganiseerde TT.
Spijtig genoeg slechts enkelen tegen gekomen op de 80km.
Ik kwam binnen met 85km op teller na 3:57h bollen.
Weet er iemand iets over HM op de 80km ?
Kwestie van de conditie in te kunnen schatten :-?
1400tal hm's.
1312 hm volgens garmin
greenie
Mountainbiker

Post by greenie »

J.E. wrote:Zit de persoon met de Witte GT 29'r hier op't forum? Waar blijven uw foto's? :lol:
Misschien wel :-?
Met welk veloke reed/rijdt gij?
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

greenie wrote:
J.E. wrote:Zit de persoon met de Witte GT 29'r hier op't forum? Waar blijven uw foto's? :lol:
Misschien wel :-?
Met welk veloke reed/rijdt gij?
We waren met twee, nen blauwen Niner en nen Metaalkleurigen 29'r.
Ge hebt normaal gezien een fotooke van ons genomen op da bergafske.
Ik dacht dat ge naar ons ging toe rijden, maar plots waarde weg... Ik heb u nog aangesproken op uwen Sjieken GT! :-)
Joël
Mountainbiker

Post by Joël »

ja inderdaad, er stond effectief iemand met een witte bike foto's te nemen in een smalle afdaling die op straat uitkwam (ik vermoed dat het in Braine le chateau was). Iemand een idee wie dit was??
en waar de foto's te vinden zullen zijn?
greenie
Mountainbiker

Post by greenie »

J.E. wrote: We waren met twee, nen blauwen Niner en nen Metaalkleurigen 29'r. Ge hebt normaal gezien een fotooke van ons genomen op da bergafske. Ik dacht dat ge naar ons ging toe rijden, maar plots waarde weg... Ik heb u nog aangesproken op uwen Sjieken GT! :-)
deze foto's misschien? 8)

Image

Image

En straks ook in de nieuwe editie van Mountain Bike Plus.

Naar jullie toe rijden .... tja, beroepsernst, hé. Nog eens gestopt om foto's te maken :lol:
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

greenie wrote:
J.E. wrote: We waren met twee, nen blauwen Niner en nen Metaalkleurigen 29'r. Ge hebt normaal gezien een fotooke van ons genomen op da bergafske. Ik dacht dat ge naar ons ging toe rijden, maar plots waarde weg... Ik heb u nog aangesproken op uwen Sjieken GT! :-)
deze foto's misschien? 8)

Image

Image

En straks ook in de nieuwe editie van Mountain Bike Plus.

Naar jullie toe rijden .... tja, beroepsernst, hé. Nog eens gestopt om foto's te maken :lol:
Ja da zen ze! :lol: Sjieke foto's!
Joël
Mountainbiker

Post by Joël »

ook toevallig fotooke van me op mijn zwarte Focus met wit/zwart/rode kledij en witte helm?
Post Reply