Zo 3 juli 2011: VIERDE BRUGBERGRACE HUMBEEK
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
pédalleur de charme
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 930, Granville Pulse 29'er, Scott Foil 20
Post by pédalleur de charme »
Onze eerste koers als ploegske en het was geweldig plezant. Iets minder plezant was het toen ik in de 2e ronde een kettingbreuk had bij het uitkomen van de zandbak en de rest van de ronde moest lopen. Maarja pech komt er ook tussen. Wij dus van helemaal in het begin met 30 minuten voorsprong de laatste, en tog nog 7 ploegen ingehaald tegen het einde. Dus al bij al vind ik da persoonlijk nog zo slecht ni voor nen eerste keer. Respect voor alle solorijders, ik zat na 2 toerkes al over de rooie dus hoe zij dit klaarspelen
.Ook nen dikke proficiat aan de organisatie. Alles was dik in orde, plezante sfeer, goeien trappist,... ons zien ze hier zeker nog terug.En dan hopelijk zonder al te grove materiaalpech en een iets betere conditie
.
-
fotos.sasbikers
- Mountainbiker
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
De snelste rondes waren rond de 11' op 5km dus 27,5km/u, de gemiddelde bij de ploegskes zal zoiets rond de 12' geweest zijn oftewel 25km/u.MTBollie wrote:Ikzelf ben 10e geeindigd en had een gemiddelde van 22,0... Ik schat den top 3 rond ca. 25km/h ?tafelpoot wrote:vraagske aan den top 3, wat was jullie gemiddelde snelheid enzo? Jullie vlogen echt voorbij (toch in mijn ogen)
De solorijders hadden enen toer minder als de ploegen vanaf de derde plaats dus ik ga ervanuit dat die eerste solo's ergens halverwege tussen 22km/u en 25km/u uitkomen.
In ieder geval chapeau, dat op zo'n pattateveld volhouden amai!
-
fotos.sasbikers
- Mountainbiker
Post by fotos.sasbikers »
De erste fotos zijn afgestempeld en geuploaded.
In totaal zen der iet van een 900 kiekjes
https://picasaweb.google.com/fotos.sasb ... rgRees2011#
In totaal zen der iet van een 900 kiekjes
https://picasaweb.google.com/fotos.sasb ... rgRees2011#
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Proficiat aan alle solorijders denk ik.....Ivanhoe el biker loco wrote:Proficiat aan den top drie bij de solo's. Zelf ma 15de geeindigd naa heel wat technische problemen! Banden bleven niet hard drie maal moette stoppen en men pit crew heeft ze moette bijpompen! De pap was er volledig opgedroogt daarstraks gemerkt!
(mijn idee is dat al wie na den top 5 kwam, veel harder heeft afgezien en 'k zal er nie ver naast zitten mijn gedacht....voor de snelle gaste is dit wat meer "routinne"...)
De kerels (en vrouwke) die zo "eens" beslissen om ne keer solo mee te doen, die hebben wss heel hard op hun tanden moeten bijten.(waarvoor mijn dikke respect)
- Mojobiker
- Mountainbiker
SAS Bikers, merci voor de leuke namiddag. Wij hebben ons weer eens kunnen laten gaan. Leuke sfeer, goeie organisatie, strenge mensen in de wisselzone, goeien aprés,...
Een mooie zevende plek gereden, onze vijfde plek op het einde nog kwijtgespeeld doordat we maar met drie in de ploeg zaten, de vermoeidheid heeft ons parten gespeeld.
Volgend jaar weer!
Mojo
www.strafinbergaf.be
Een mooie zevende plek gereden, onze vijfde plek op het einde nog kwijtgespeeld doordat we maar met drie in de ploeg zaten, de vermoeidheid heeft ons parten gespeeld.
Volgend jaar weer!
Mojo
www.strafinbergaf.be
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
En vooral de prijzen in natura, daar zennek kik dus echt zot van eh!!!

Bij deze, ne dikke merci aan mijn soigneuse(s)

Bij deze, ne dikke merci aan mijn soigneuse(s)