Amaai nog niet, volgend jaar kom ik voor €4 brunchen... Uiteindelijk toch de 55km afgehaspeld, mits een redelijk strak tempo toch op tijd thuis en vrouwtje content. In Wallonië redelijk wat asfalt-klimmen, hier en daar leuke (technische) afdalingen, paar valpartijen gezien zonder erg, in de laatste km's in het stukje naast de Drasop zelf nog tegen de vlakte gegaan zonder veel erg... Leuk om in de eigen streek te rijden en telkens opnieuw (cfr Buizingen) nieuwe weggels te ontdekken. Volgend jaar terug van de partij!mtbbreedhout wrote:Van onze bevoorrading maken wij traditiegetrouw een erezaak
Zo 03/07/2011 Breedhout / Halle :: 10de Breedhoutse MTB Toch
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
PeterG
- Mountainbiker
- amateurken
- Mountainbiker
Post by amateurken »
Voor de organisatie
Heb me kunnen uitleven op deze tt.
Bevoorrading dik in orde zoals gewoonlijk, bepijling was ook ok.
Tot volgend jaar!
Heb me kunnen uitleven op deze tt.
Bevoorrading dik in orde zoals gewoonlijk, bepijling was ook ok.
Tot volgend jaar!
- goldfinger
- Mountainbiker
Post by goldfinger »
Er waren wel douches!bwjr74 wrote:'k denk wel niet dat er douches waren.
Simpel maar zeer goed.
Ge moet ze alleen vinden hé!
-
Herminator
- Mountainbiker
Post by Herminator »
Mooie goed georganiseerde TT.
Spijtig genoeg slechts enkelen tegen gekomen op de 80km.
Ik kwam binnen met 85km op teller na 3:57h bollen.
Weet er iemand iets over HM op de 80km ?
Kwestie van de conditie in te kunnen schatten
- J.E.
- Mountainbiker
Bij mij zit er wel nog een stukske heen/terug nor Breedhout bij...mongske wrote:Ik had er 1260hm en 82,4km.Herminator wrote:Mooie goed georganiseerde TT.
Wreed plezant, de après ook.
http://connect.garmin.com/activity/96502417
- fieldbiker
- Mountainbiker
Post by fieldbiker »
Ferm genoten van deze toertocht (zoals de vorige edities), maar nu toch een leuke sprong gemaakt naar Waals Brabant (Kasteelbrake, Woutersbrakel, ...) en een pittige rit met leuke stukken; zelfs de verharde stukken mochten er zijn !
Uitstekende bepijling, verzorgde bufetten ('bevoorrading' klinkt hier wat denigrerend) en véél bikeleute.
De Zwette Maanen hebben zich geamuseerd en keren volgend jaar (met meer volk) zeker terug.
De 55 km gedaan, die er uiteindelijk 60 en een sjik bleken te zijn met 940 hms. Er was een hoog ardennen-gehalte aanwezig. Volgend jaar toch maar 's voor de 80 km gaan (bij droog weer dan).
Proficiat a/d organisatie.
Field
Uitstekende bepijling, verzorgde bufetten ('bevoorrading' klinkt hier wat denigrerend) en véél bikeleute.
De Zwette Maanen hebben zich geamuseerd en keren volgend jaar (met meer volk) zeker terug.
De 55 km gedaan, die er uiteindelijk 60 en een sjik bleken te zijn met 940 hms. Er was een hoog ardennen-gehalte aanwezig. Volgend jaar toch maar 's voor de 80 km gaan (bij droog weer dan).
Field
- goldfinger
- Mountainbiker
Post by goldfinger »
Goe gezeid van ooze veurzitter!fieldbiker wrote:Ferm genoten van deze toertocht (zoals de vorige edities), maar nu toch een leuke sprong gemaakt naar Waals Brabant (Kasteelbrake, Woutersbrakel, ...) en een pittige rit met leuke stukken; zelfs de verharde stukken mochten er zijn !
Field
www.dzm.be