Houffamarathon 2011

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
martin b.
Mountainbiker

Post by martin b. »

Ik heb mij ingeschreven eind mei ,is dat nomaal dat ik nog niks heb gekregen van de organisatie ? Wel direckt betaald

dank u
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

beco wrote:hoe is deze in vergelijking met de RDHF en Cimes de Waimes? Kan moeilijk geloven da ne marathon in Houffalize minder technisch is als herdermarathon?

Dag zelf inschrijven zal gelijk al die ander tochtjes ook wel geen probleem zijn zeker?
de "L" is minder technisch en minder steil, meer grinddreven...
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

martin b. wrote:Ik heb mij ingeschreven eind mei ,is dat nomaal dat ik nog niks heb gekregen van de organisatie ? Wel direckt betaald

dank u
Het enige dat ge gaat krijgen na inschrijving is een mail met de manier van betaling en hoeveel te betalen, uw stuurbord en etc kunt ge ophalen de zaterdag en zondag in het Houffa weekend.

MaC'Red 8)
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

MaC'Red wrote:
martin b. wrote:Ik heb mij ingeschreven eind mei ,is dat nomaal dat ik nog niks heb gekregen van de organisatie ? Wel direckt betaald

dank u
Het enige dat ge gaat krijgen na inschrijving is een mail met de manier van betaling en hoeveel te betalen, uw stuurbord en etc kunt ge ophalen de zaterdag en zondag in het Houffa weekend.

MaC'Red 8)
Bij rdhf kreeg je ook een mail dat je betaling ok was.
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

beco wrote:hoe is deze in vergelijking met de RDHF en Cimes de Waimes? Kan moeilijk geloven da ne marathon in Houffalize minder technisch is als herdermarathon?

Dag zelf inschrijven zal gelijk al die ander tochtjes ook wel geen probleem zijn zeker?
En toch is het zo... De XL ligt qua lastigheid ergens tussen RDHF en les Cimes, qua techniek vond ik zelfs les Cimes moeilijker... De Achouffemarathon daarentegen is wel redelijk technisch en ook in de buurt van Houffa...
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

Vandaag ingeschreven.
Gino79
Mountainbiker

Post by Gino79 »

Ik ga me ook inschrijven voor de allereerste keer wedstrijd. Onlangs nog gaan oefenen in Houffalize, ga voor de L gaan :wink:
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

Ingeschreven, terug voor de L!

Vorig jaar 116e, ga trachten (zonder materiaalpech en ander ...) de top 100 binnen te duiken ...

Maar daarvoor gaan we eerst moeten overschakelen van de duurtrainingen op de baan naar de offroad zelf, sedert Cimes de Waimes geen mtb meer aangeraakt #-o
scott zot
Mountainbiker
Location: Cube Ltd Race 29 Mtb Pro Winner 29" Race Colnago Clx

Post by scott zot »

Mij dus ook ingeschreven bij de L,
me eerste Mtb wedstijd ben benieuwd :roll: :-)
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

Ben ook ingeschreven voor de eerste keer MTB wedstrijd maar ik bekijk het als toertocht; proberen gewoon uit te rijden en te arriveren met de glimlach. Volgend jaar kunnen we dan eens spreken over een tijd, nu dus pure fun.
Hopelijk in augustus terug de zomer zodat we nog wat kunnen oefenen zoals op 15/8 in Poperinge.
Post Reply