Houffamarathon 2011
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- SD2E
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005
de "L" is minder technisch en minder steil, meer grinddreven...beco wrote:hoe is deze in vergelijking met de RDHF en Cimes de Waimes? Kan moeilijk geloven da ne marathon in Houffalize minder technisch is als herdermarathon?
Dag zelf inschrijven zal gelijk al die ander tochtjes ook wel geen probleem zijn zeker?
- MaC'Red
- Mountainbiker
Het enige dat ge gaat krijgen na inschrijving is een mail met de manier van betaling en hoeveel te betalen, uw stuurbord en etc kunt ge ophalen de zaterdag en zondag in het Houffa weekend.martin b. wrote:Ik heb mij ingeschreven eind mei ,is dat nomaal dat ik nog niks heb gekregen van de organisatie ? Wel direckt betaald
dank u
MaC'Red
- SD2E
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005
Bij rdhf kreeg je ook een mail dat je betaling ok was.MaC'Red wrote:Het enige dat ge gaat krijgen na inschrijving is een mail met de manier van betaling en hoeveel te betalen, uw stuurbord en etc kunt ge ophalen de zaterdag en zondag in het Houffa weekend.martin b. wrote:Ik heb mij ingeschreven eind mei ,is dat nomaal dat ik nog niks heb gekregen van de organisatie ? Wel direckt betaald
dank u
MaC'Red
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
En toch is het zo... De XL ligt qua lastigheid ergens tussen RDHF en les Cimes, qua techniek vond ik zelfs les Cimes moeilijker... De Achouffemarathon daarentegen is wel redelijk technisch en ook in de buurt van Houffa...beco wrote:hoe is deze in vergelijking met de RDHF en Cimes de Waimes? Kan moeilijk geloven da ne marathon in Houffalize minder technisch is als herdermarathon?
Dag zelf inschrijven zal gelijk al die ander tochtjes ook wel geen probleem zijn zeker?
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
- Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)
Post by vivkemobiel »
Ben ook ingeschreven voor de eerste keer MTB wedstrijd maar ik bekijk het als toertocht; proberen gewoon uit te rijden en te arriveren met de glimlach. Volgend jaar kunnen we dan eens spreken over een tijd, nu dus pure fun.
Hopelijk in augustus terug de zomer zodat we nog wat kunnen oefenen zoals op 15/8 in Poperinge.
Hopelijk in augustus terug de zomer zodat we nog wat kunnen oefenen zoals op 15/8 in Poperinge.