hogedrukreiniger auto

Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
PhilippeBiker
Mountainbiker

Post by PhilippeBiker »

#-o Je oververhit alles
on6hp
Mountainbiker

Post by on6hp »

schnellegazelle wrote:Remath, ik snap wel dat je je eigen product (nomad) promoot maar ik weet niet of dit de juiste plaats is... [-X

http://www.remath.nl/
+1 [-X
Leo 95
Mountainbiker

Post by Leo 95 »

Ik wou eerst de Easywasher EX-1030 kopen, maar toen ik zag dat ik de grotere en door zijn accu veel handiger EX-1028 kon kopen voor een promoprijs, heb ik niet getwijfeld.

Het kost wel wat, maar zo kan ik voorkomen dat ik na een koude wintertocht nog lang moet aanschuiven aan de afspuitstand terwijl ik koud krijg.
De druk op het water is net genoeg om het meeste vuil van mijn mtb te spuiten zonder de lagers te beschadigen of zo.

Het toestel is ook handig om mee te nemen op reis, en je kan het natuurlijk ook nog gebruiken om andere klusjes op te knappen waar je water voor nodig hebt.

Ik ben blij dat ik het aangeschaft heb, zeker weten.

Last edited by Leo 95 on Thu 28 Jul 2011 10:07, edited 1 time in total.
funky
Mountainbiker

Post by funky »

ik heb de kleine easywasher en ben er supercontent van. nooit meer aanschuiven aan de afspuitstand
Bobbie
Mountainbiker

Post by Bobbie »

Ik heb ook een EasyWasher aangekocht. Mijn ervaring, met toen nog test exemplaar, kan je lezen op www.wielernet.be/easywasher/

Handig op toertochten maar ook als je een gebrek aan garage/watervoorzieningen hebt.
Post Reply