Zo 3 juli 2011: VIERDE BRUGBERGRACE HUMBEEK
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- dunkky
- Mountainbiker
Toen ik op 45min voor het einde van de wedstrijd de aansluiting maakte op jullie, had ik na 1 ronde al gezien wat die snotneus zijn plannen waren. Een vuile profiteur! Perro, wij moeten revange nemenEl Perro Diablo wrote:Goed georganiseerd SASbikers, 't was weer dik in orde, ook bedankt voor mij een soigneuse te schenken!!!
Den 1ste solo was een maatje te sterk, den 2de ....'t ja, 3.45h wieltjezuigen waarvan 700 meter kopwerk en dan rap wegschieten...ook proficiat.![]()
Geen gebruik gemaakt van den Dixie, al goed want mij gat ligt open van die brakke bosweggetjes.....of is da oek teveul info???![]()
Tot volgend jaar!
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Was jij die nr 22? If so, gij had een podium verdient...gij hebt heel de koers gewerkt om te geraken...waar ge nie moest zijn....
Ik had compasie én respect voor dieje gast, zadel afgebroekn, 30min zonder gereden (zijn broer nor huis om een ander zadel/zadelpen te gaan halen, mag eigenlijk oek ni, mor soit), toen ik zag da hij terug in koers was, benen stil gehouden om met 2 jacht op den 1ste te maken, ne minuut is nix om met 2 in te halen....maar euh, meewerken...
700 meter heeft 'em is kop getrokken, "het gaat nie, rijde gij mor 1st" zei 'em. Geen prob, mor dan moet ge het on de streep ook fair spelen vind ik....maar bon, da's jong en 't blijft koers eh....
Al bij al toch een fijn dagske gehad, de sfeer op zo'n kermiskoers is altijd plezant en daar doe ik (we?) het voor zekers?
Sasbikers hemme da goed gedaan, boke me keis en sosies smokte goed, trappisten ook...'k was goed petrol toen ik nor huis reed, al goed a ik mor me den auto moest rijden, want zat me de velo...

Ik had compasie én respect voor dieje gast, zadel afgebroekn, 30min zonder gereden (zijn broer nor huis om een ander zadel/zadelpen te gaan halen, mag eigenlijk oek ni, mor soit), toen ik zag da hij terug in koers was, benen stil gehouden om met 2 jacht op den 1ste te maken, ne minuut is nix om met 2 in te halen....maar euh, meewerken...
700 meter heeft 'em is kop getrokken, "het gaat nie, rijde gij mor 1st" zei 'em. Geen prob, mor dan moet ge het on de streep ook fair spelen vind ik....maar bon, da's jong en 't blijft koers eh....
Al bij al toch een fijn dagske gehad, de sfeer op zo'n kermiskoers is altijd plezant en daar doe ik (we?) het voor zekers?
Sasbikers hemme da goed gedaan, boke me keis en sosies smokte goed, trappisten ook...'k was goed petrol toen ik nor huis reed, al goed a ik mor me den auto moest rijden, want zat me de velo...
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
dunkky wrote:Toen ik op 45min voor het einde van de wedstrijd de aansluiting maakte op jullie, had ik na 1 ronde al gezien wat die snotneus zijn plannen waren. Een vuile profiteur! Perro, wij moeten revange nemenEl Perro Diablo wrote:Goed georganiseerd SASbikers, 't was weer dik in orde, ook bedankt voor mij een soigneuse te schenken!!!
Den 1ste solo was een maatje te sterk, den 2de ....'t ja, 3.45h wieltjezuigen waarvan 700 meter kopwerk en dan rap wegschieten...ook proficiat.![]()
Geen gebruik gemaakt van den Dixie, al goed want mij gat ligt open van die brakke bosweggetjes.....of is da oek teveul info???![]()
Tot volgend jaar!(Spijtig dat ik op een halve ronde voor het einde het podium heb moeten laten rijden
)
Is genoteerd voor volgend jaar jom!!!
- Michael.S
- Mountainbiker
Alrighty, maar dat is maar één kant van het verhaal... Gelle voelt mijn bovenbenen, rug en maag ni op de moment dat ik terug kwam aansluiten na mijn zadelpenbreuk. Door die materiaalperikelen had ik nauwelijks iets kunnen eten op de moment dat ik dat vooraf zowat ingepland had en bijgevolg voelde mij ik al draaierig komen. Tegen dat de fructose van mijn rijstmelk dan inkickte waren we een paar toeren verder en was 't kalf al verdronken. (Om eerlijk te zijn heb ik er van in het begon nooit in geloofd dat we N°1 nog konden terughalen btw.) Ge spreekt trouwens van 3u45 in 't wielen hangen, maar vergeet te vermelden dat ik na elke bochtensectie een gat op u moest dichtrijden. Daarom ook dat ik er nooit in geloofd heb om de winnaar in te halen: ik kon hypothetisch gezien enkel lichtekes significant sneller rijden op de strook naar het kasteel toe en die lange 'open' veldweg tussen de prikkeldraad, om dan vervolgens terug tijd te verliezen in de korte draaikes door mijne nonexistent techniek . 
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Geen flauw idee jom, 'k heb gene kilometriek....ik schat idd tssn de 25-28km/h...????tafelpoot wrote:vraagske aan den top 3, wat was jullie gemiddelde snelheid enzo? Jullie vlogen echt voorbij (toch in mijn ogen)
Op da bosweggeske zal't wel wa minder geweest zijn.....hoewel die putten nu wel opgevuld zijn door mijn tandvullingen, en op de kiezels aan't kapelleke, heb ik ook altijd héél voorzichtig gereden....
Aan de dame van't rode kruis die ik met mijn bidon blijkbaar vol in't gezicht trof:
Mijn excuses...maar 't blijft een gevaarlijke job eh....
- Ivanhoe el biker loco
- Mountainbiker
Post by Ivanhoe el biker loco »
Proficiat aan den top drie bij de solo's. Zelf ma 15de geeindigd naa heel wat technische problemen! Banden bleven niet hard drie maal moette stoppen en men pit crew heeft ze moette bijpompen! De pap was er volledig opgedroogt daarstraks gemerkt!