ik heb het ook al voorgehad, helm in 2 stukken... dan denk je wel even na! vandaag er toch ook zien starten zonder helm.Willy D wrote:inderdaad ... zottenwerk, zonder helm.nightmare wrote:Al goed dat je die helm droeg! Ik heb er op deze tocht 2 zien rijden zonder helmSchijfrem wrote:De 75km willen gaan rijden maar die is na 45km voor mij in mineur geëindigd.
Na 25km effe getuige geweest van een uitslaande woningbrand, de pompiers waren nog niet ter plaatse.
Dienen wanhopige sukkelaar was met een tuinslag de vlammen die reeds uit het bovenverdiep sloegen aan het blussen.
En dat dan nog met de garagepoort wagenwijd open!
![]()
Na de 2de bevoorrading in Archennes ging ne fietser vlak voor mij op de grond en ik kon hem niet meer ontwijken.
Ik dacht dan maar, derop en dan derover en hopen dat het zou lukken.
Het is niet gelukt en met nen dikke smak ben ik overkop met de rechterkant van mijn bakkes op de grond gekwakt.
Helm kapot, bril kapot en vingers geschaafd. De gevolgen van de whiplash of zoiets zijn voor morgen (zit nu al met stekende koppijn)![]()
de gevolgen:
Tussen (): organisatie, signalisatie , bevoorradingen, pechverhelping, rode kruishulppost enz .... PERFECT !!!!
Bravo neerbergfietsers!![]()
niet te geloven!!!!
Had ik vandaag zonder gereden, mijne kop had uit elkaar gespat!
Na 28 km (rode bloso) op kasseien onderuit en op mijne slaap gevallen: gevolg --> helm in 2, schaafwonden nemen we erbij.
Rustig binnengefietst, 't begon allemaal wat pijn te doen.
ook 100 gereden, heel mooi parcour met het zwaartepunt in het 2de deel. ik had ook 1440 hm's.