Zo 03/07/2011 Breedhout / Halle :: 10de Breedhoutse MTB Toch

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Thumbler
Mountainbiker

Post by Thumbler »

We zullen er ook zijn,mijn zoon en ik.
egied
Mountainbiker

Post by egied »

Zeer mooie tocht,super bevoorradingen =D>
Na de 1e pitstop :-D was het einde opwarming,dan volgden 25km met ardennen allures :-D .

8)
G-man
Mountainbiker

Post by G-man »

Een welgemeende proficiat aan Wim en zijn ploeg die ook dit jaar weer een knap parcours in elkaar staken.

Perfecte bewegwijzering, uitgebreide bevoorrading (pannekoeken :-)), afwisselend traject, fotograaf onderweg, een zonnig terrasje achteraf.

Welbedankt voor al het werk van de voorbije weken om er een toffe voormiddag voor ons allen van te maken !
fietsertjeAnn
Mountainbiker

Post by fietsertjeAnn »

Deze ochtend met 'Den Bart' met de fiets vertrokken richting Breedhout om daar de 80 km te bollen. We kregen een mooi parcours dat trouwens heel goed uitgepijld was voorgeschoteld. Genoeg klimmetjes en afdalingen. De bevoorradingen waren precies buffetten : mmm !!!
Toch wel weinig volk gezien op parcours.
=D> =D> =D> voor iedereen die ons deze vm weer een schitterende tocht bezorgd heeft.
Ook een dank-je-wel aan MC Bart voor zijn leuk gezelschap.

Tot volgend jaar Mc Ann
Becky Bike
Mountainbiker

Post by Becky Bike »

Heb aan de eerste bevoorrading een zonnebril (lichtgrijs montuur) Afgegeven aan de mensen achter de bevoorrading. Hopelijk heeft de eigenaar hem terug ondertussen.
Heel mooie tocht, schitterende en uitgebreide bevoorrading. Tot volgend jaar!
bwjr74
Mountainbiker

Post by bwjr74 »

Leuke tocht, waarbij het vele asfalt niet stoorde.
Na eerst wat rustige landschappelijke (mooi zicht op basiliek van halle en industrie van ?) inrij km's, begon het venijnige werk. 't Was vooral kort en steil omhoog langs asfalt, gevolgd door snelle singletrack afzinken in de bossen.

Ardennenallures zou ik het niet noemen, daarvoor toch te korte heillingen, maar vele kleintjes maken ook één grote (een 925tal hm op de 53 km kan zeker tellen).
En na de tt kon je zelfs tamelijk uitgebreid tafelen. Als ge wil douchen, best vragen, want ik zag er geen en dacht dus verkeerdelijk dat er geen waren.
Last edited by bwjr74 on Mon 04 Jul 2011 23:06, edited 2 times in total.
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

ook gereden vandaag voor de 55 km en op 5 km van het einde terug nen ferme tik van de hamer gekregen, op de 2de bevoorrading vergeten de drinkbus te vullen en de laatste 20 km gereden met amper nog drank bij.
Soms wat lange stukjes afvalt, maar ik was daar zeker niet ontevreden over, lastig was het zeker, maar ik miste wat technische stukken.

even puntjes
bevoorrading: 5/5
fysiek belastend: 4/5 (voor mij toch)
technisch: 2/5
Joël
Mountainbiker

Post by Joël »

leuke tocht, niks op aan te merken ! :wink:
Perfecte bevoorrading ook.
Giant2612
Mountainbiker

Post by Giant2612 »

Vandaag hier ook gereden,niets dan goed over deze tocht buiten dat de 55 km eigenlijk 62 km waren! Redelijk veel asfalt dat niet echt stoorde en de leuke technische passages in Wallonie maakten dit meer dan goed! Onderweg iemand foto's zien nemen, ik veronderstel dat deze op de site zullen komen? Derde keer dat ik hier deelneem,steeds tevreden!
Toffel
Mountainbiker

Nog meer vanda..!

Post by Toffel »

Vandaag door omstandigheden de 55kg gebold; heel veel plezier gehad!
Hoewel'k dacht wel wa weggeltjes te kennen aan de andere kant van de taalgrens heb'k vandaag ogen open getrokken!
Als iemand de gpx heeft van de 80km, dan mag die gerust doorgestuurd worden! Alvast bedankt

En een dikke proficiat voor de organisatie!
Post Reply